Skip to content

דוקטור, היא זרקה אותי בזמן סקס!

"רפפורט" היא סדרה קומית מצויירת חדשה וממזרית מבית היוצר של הקומיקסאי ניר מולד, המתמקדת בפסיכולוג המותש צחי רפפורט ובשלל מטופליו השרוטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נירמו על כורסת הפסיכולוג (מתוך "רפפורט")

"רפפורט" היא סדרה קומית מצויירת חדשה וממזרית, המתמקדת בפסיכולוג המותש צחי רפפורט ובשלל מטופליו השרוטים.

בסדרה הזאת כל המטופלים הם למעשה סטנדאפיסטים שמבצעים מונולוגים פרי עטם, על ספת הפסיכולוג, כך שזה לא ממש "בטיפול". הבעיות שלהם די חריגות, יש לומר.

בפרק הראשון מתיישבים בקליניקה הקומיקאים שמעון ראיצ'יק, גיא (בוב) זאבי, וניר מולד (נירמו) עצמו, האיש והחציל, וחופרים לרפפורט על שלל סוגיות הזויות. שמעון, למשל, שוקע בנוסטלגיה על סבו האהוב ועל מישהי שזרקה אותו בזמן סקס (וזה עוד לא הכל). הם מעלים שאלות הזויות כמו: למה שמים לנו חומוס במנת פלאפל, אם ממילא הפלאפל עשוי מחומוס? מדוע המענה הקולי בבנק מציע לנו להקיש על הספרה 4 "לנושאים כספיים"? על אילו נושאים אנחנו כבר יכולים לדבר איתם, על בעיות זיקפה? ולמה בבית הספר של נירמו הכריחו אותו ללמוד על יהושע חנקין מייבש ביצות העמק ("מה איכפת לי מה הוא ייבש!" זועק נירמו בהיסטריה), אבל לא טרח ללמד אותו דבר אלמנטרי כמו להחליף נורת ניאון במטבח?

הסדרה החדשה היא מבית היוצר של ניר מולד, התסריטאי/במאי אנימציה/ קומיקסאי שיצר בשנים האחרונות את סדרת הקומיקס "שלפוחיות" (בשיתוף עמוס אלנבוגן), את מופע הסטנדאפ "אנטיגיבור" ואת סדרת האנימציה "גוגי ומגוגי" (עבור "לוגי"). האנימציה מזגזגת בין הדיאלוגים בקליניקה לעולם האסוציאציות המוזר של המטופלים, שיטת בימוי חביבה על נירמו.

את "רפפורט" ניתן לראות כרגע ביוטיוב, והמטרה היא לנסות להפיק פרק חדש מידי חודש. את "גוגי ומגוגי" אפשר לראות בחינם בהוט VOD. את "שלפוחיות" מוצאים באתר של נירמו.

קרדיטים: תסריט, בימוי והפקה: ניר מולד. כותבים: שמעון ראיצ'יק, גיא (בוב) זאבי, ניר מולד. שחקנים: צחי זמיר, שמעון ראיצ'יק, גיא (בוב) זאבי, ניר מולד. עיצוב דמויות: עמוס אלנבוגן. אנימציה: אורי בר לביא, אורית נבו. סאונד: אלדד ירון. עריכה: ניר מולד. הפקה: "ארמדילו- הפקות מצויירות"

2 Comments

  1. איל תמוז
    5 באוקטובר 2012 @ 19:22

    איפה אפשר לצפות בסדרה הזו? ובקודמות?

    • שרית פרקול
      5 באוקטובר 2012 @ 20:49

      את הקודמות (גוגי ומגוגי) ניתן לראות בחינם בהוט VOD. את רפפורט כרגע ניתן לראות ביוטיוב, וכשיהיה פרק חדש – נבשר עליו (המטרה של נירמו היא לנסות להפיק פרק חדש כל חודש).
      את "שלפוחיות" ניתן לראות כאן:
      http://www.nirmo.com/blisters/blistersview.html

      תודה על השאלה, אעדכן גם בידיעה עצמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן