Skip to content

מחפשים מוחות חדשים בתחום מערכות המידע לרכב

ארגון האינטרנט העולמי (W3C) מקיים סדנה בינלאומית ברומא אשר תעסוק בהתאמתן של מערכות לחווית המשתמש ברכבים לסלולאר ולטאבלט. לקראת הסדנה, קורא הארגון ליצרנים, מפתחי אלקטרוניקה וספקי שירותים בתחום הרכב, להגיש הצעות לפרויקטים בנושא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגאדג'טים הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו, גם בתחום הרכב. הרכבים המודרניים של היום מצוידים במערכות חווית משתמש, מדיה וניווט, אשר מטרתם להנעים ולהקל על חווית הנהיגה שלנו. אך דווקא אלה עלולים לבגוד בנו ברגע שאנו הכי זקוקים להם, כאשר נצטרך לנווט את דרכנו לרחוב לא מוכר בחושך, כאשר נבקש לעשות שיחת טלפון חשובה מהרכב או כאשר נשתוקק לשמוע את האלבום החדש של הלהקה האהובה עלינו.

תקלות אלה נגרמות לרוב עקב בעיות סינכרון ואדפטציה בין מערכות המותקנות ברכבים לבין מכשירי הסלולאר, הטאבלט וכ'.

על מנת לענות על בעיות אלה מקיים ארגון האינטרנט העולמי (W3C) כנס בינלאומי בהשתתפות Vodafone, BMW, Opera Softwar. הכנס יתקיים בין ה14-15 לנובמבר ברומא ובו מוזמנים ספקים שונים בתעשיית הרכב והמחשוב להציע פרויקטים ומודלים עסקיים, אשר מטרתם לקדם את נוחות המשתמש ורמת הקישוריות בתחום.
איגוד האינטרנט הישראלי, כנציג המקומי של הגוף העולמי, מזמין את היצרנים ונותני השירות בתחום לקחת חלק בכנס ולהציג את הפרויקטים וחזונם בנושא.

אפשר לשלוח את ההצעות לכתובת הדוא"ל : [email protected]

ההצעות יעברו הערכה ומיון ע"י ועדה בינלאומית מיוחדת, המורכבת מנציגי המשתתפים בכנס.

מידע נוסף אפשר למצוא בקישור : http://www.w3.org/2011/11/WebAutomotive/

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן