Skip to content

יחימוביץ': נתניהו חי במציאות מדומה

כשהיא מפגינה ביטחון עצמי רב הופיעה היום יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', בפני סיעת העבודה ותקפה את נתניהו על מדיניותו הכלכלית-חברתית. על פרישת משה כחלון אמרה: "ההליכה של האיש החברתי כל כך משרטטת עוד יותר את הגבולות הברורים בינינו לליכוד, בין כלכלה דרוויניסטית, כלכלת ג'ונגל בה העשיר הולך ומשמין והחלשים ניגפים מאחור, לבין כלכלה הוגנת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הנתונים הקשים יורדים כמו גשם שחור ונתניהו מספר שהכל בסדר ושהאזרחים שכורעים תחת הלחץ חיים במציאות מדומה. זה הוא שחי במציאות מדומה". כך אמרה יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', בישיבת סיעת העבודה בכנסת. יחימוביץ' אמרה כי היא מברכת על הקדמת הבחירות, התייחסה לדו"ח בנק ישראל שהזהיר מפני "בועת נדל"ן" והביעה צער על פרישתו של השר כחלון מהחיים הפוליטיים.

יחימוביץ
שמונה שנות עבודה כדי לקנות דירה. יחימוביץ'

"זה לא סוד שרצינו את הבחירות ופעלנו להביא להקדמתן", אמרה יחימוביץ'. "צריך לזכור שנתניהו הולך לבחירות כי הוא פוחד להעביר תקציב נמהר ואכזרי שיפגע בו בבחירות, אבל אם חלילה הוא ינצח בכוונתו להביא ביום שאחרי את אותו תקציב בלהות עצמו, שיפגע בבריאות, בחינוך, ברווחה, בביטחון ברחובות, בתעסוקה. זה היסוד של תכניתו הכלכלית של נתניהו. בשבועות הקרובים נציג תכנית חלופית שתצביע על מקורות תקציביים ותראה שאפשר לקיים פה מדינה שיש בה כלכלה משגשגת וחופשית שגם דואגת לאזרחיה".

יחימוביץ' אמרה, כי רק היומיים האחרונים מנפקים אינספור נתונים קשים על תוצאות מדיניותו של נתניהו: "בנק ישראל מפרסם היום שלפני ארבע שנים היה צריך שש שנות עבודה כדי לקנות דירה ועכשיו צריך שמונה שנים. בפועל, זה אומר שאי אפשר לקנות דירה. אתמול פרסמה הלמ"ס, שההכנסות למשק בית ירדו ב-3% וההוצאות עלו והתאחדות הסטודנטים פרסמה שסטודנט חייב לקחת מהוריו 17 אלף ש"ח בשנה כדי שיצליח ללמוד. הנתונים יורדים כמו גשם שחור ונתניהו מספר שהכל בסדר ושהאזרחים שכורעים תחת הלחץ חיים במציאות מדומה. זה הוא שחי במציאות מדומה".

על פרישת השר כחלון מהחיים הפוליטיים אמרה יחימוביץ': "הלב שלו נמצא במקום הנכון. ברגע האמת לא חשש לפעול לטובת הציבור ולהתעמת עם בעלי ההון. ההליכה של האיש החברתי כל כך משרטטת עוד יותר את הגבולות הברורים בינינו לליכוד, בין כלכלה דרוויניסטית, כלכלת ג'ונגל, בה העשיר הולך ומשמין והחלשים ניגפים מאחור, לבין כלכלה הוגנת וחברה צודקת. אני מפצירה בציבור להתנתק מההרגל של ההצבעה השבטית הרגילה של ימין ושמאל קלאסי ולזכור בקלפי שביטחון הוא לא  רק ביטחון בגבולות, אלא גם ביטחון בפרנסה, קורת גג לראשך, חינוך טוב לילדיך ואוכל במקרר. על זה יתנהלו הבחירות הקרובות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן