Skip to content

צעירה נספתה בדליקה ברמת גן. שניים פונו לבי"ח

דליקה שפרצה בלילה הקודם בדירה ברמת גן גבתה קורבן בנפש. ככל הנראה מדובר בהתנהגות לא בטיחותית, אופיינית לחורף. תנור שהושאר דולק ליד אחת המיטות מאת אביב סלע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דליקה שפרצה בלילה הקודם בדירה ברמת גן גבתה קורבן בנפש. ככל הנראה מדובר בהתנהגות לא בטיחותית, אופיינית לחורף. תנור שהושאר דולק ליד אחת המיטות

מאת אביב סלע

בת 20 נספתה היום (שבת) לפנות בוקר בשריפה ברמת גן, שני צעירים נוספים נפצעו. נסיבות הדליקה נבדקות. מחקירה ראשונית עולה שלא מדובר באירוע פלילי וכנראה הגורם לשריפה הינו תנור שהושאר דולק.

סמוך לשעה 5:30 בבוקר התקבל דיווח על שריפה שפרצה ברחוב ביאליק 49. צוותי כיבוי אש שהגיעו למקום, מצאו שני צעירים כבני 27 שהצליחו לצאת מהדירה בעזרת השכנים. אולם כאשר הצוותים נכנסו לדירה נמצאה צעירה כבת 20 שרויה על הרצפה וסובלת מכוויות רבות. צוות מד"א קבע את מותה זמן קצר לאחר מכן. שני הצעירים שנפצעו קל ובינוני הועברו לבית חולים איכילוב בתל אביב.

מחקירה ראשונית עולה כי מוקד הדליקה היה במבואה לדירה, בה ישן מישהו מהצעירים. בדירה שררו חום רב ועשן סמיך, שהתפשט גם לשאר הבניין. השכנים נאלצו לעזוב את בתיהם ולהתפנות עד לאישןר אנשי כיבוי אש.

ממשטרת ישראל נמסר כי טרם ברורה הסיבה לפריצת הדליקה, ששרפה כליל את הדירה וכי כל כיווני הבדיקה נבדקים. עם זאת ציינו בשטרה כי מחקירה ראשונית עולה שלא מדובר באירוע פלילי וכנראה הגורם לשריפה הינו תנור שהושאר דולק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן