באירוע הסופרבול הוקרנו עשרות פרסומות במאות מיליוני דולרים, וביניהן גם של יצרני רכב רבים וטובים. בולטת התופעה של ריבוי יצרני רכב לא אמריקני בפרסומות הסופרבול.
כל הפרסומות מוקרנות ביוטיוב וזוכות לחשיפה אדירה.
AUDI עם יותר מ-8 מליון צפיות עד כה:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ANhmS6QLd5Q
יונדאי יצאה עם כמה פרסומות, לדגמים שונים:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SohqIBOb03k
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zY49-LHyBk0
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3jEU7yd4yuI
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uPZ8LZQMPys
יצרנית דרום קוריאנית נוספת נכנסה לסופרבול, קיה:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W7cerrxEdQA
מרצדס השקיעה בסרט שזכה למיליוני צפיות עוד לפני המשחק:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oPNr0_6MnDo
גם סוברו יצאה עם כמה ספוטים מושקעים:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YLnmVe3eaLI
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vj0rEn4LO7k
הפרסומת של טויוטה זוכה נכון להיום למירב הצפיות, עם כמעט 14 מיליון צפיות:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iymBRSUfz9U
פולקסווגן פופולארית ביותר עם כ-9 מיליון צפיות ביוטיוב:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9H0xPWAtaa8
שחקנית אחרת מתחום הרכב היא cars.com שהשקיע בספוט קצר אחד: