Skip to content

סבב מינויים במשטרה: ניצב ניסים מור ימונה לסגן המפכ"ל

השר לביטחון פנים אישר היום את סבב המינויים בהמלצת המפכ"ל יוחנן דנינו. הקצינים קיבלו את ההודעות הערב והטקס הרשמי יערך בקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' וממפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו נועדו הערב (חמישי) עם הקצונה הבכירה במשטרה והודיעו על השיבוצים החדשים בפיקוד הבכיר במשטרת ישראל.

  • ניצב ניסים מור ראש אגף מבצעים ימונה לסמפכ"ל (במקום ניצב מני יצחק שיפרוש מהשירות).
  • ניצב בנצי סאו מפקד מחוז מרכז ימונה למפקד מחוז תל אביב (במקום אהרון אקסול).
  • ניצב אהרון אקסול מפקד מחוז תל אביב ימונה לראש אגף מבצעים (במקום ניסים מור).
  • ניצב ברונו שטיין ימונה למפקד מחוז מרכז (במקום בנצי סאו).
  • ניצב זוהר דביר ימונה למפקד מחוז צפון, עם סיום תפקידו של מפקד מחוז צפון, ניצב רוני עטייה, בתחילת 2014.
ניצב ניסים מור (צילום: משטרת ישראל)
ניצב ניסים מור (צילום: משטרת ישראל)

בנוסף אישר השר את החלטתו של דנינו על העלאה בדרגה של תתי ניצבים והענקת דרגת ניצב לתנ"צ מנשה ארביב שיועלה לדרגת ניצב וימשיך לכהן בתפקיד נציג משטרת ישראל בארה"ב. תנ"צ משה (צ'יקו) אדרי המכהן כמזכיר הביטחוני של השר יועלה לדרגת ניצב וימונה לראש אגף תנועה. תנ"צ קובי כהן המכהן מ"מ ממ"ז ש"י יועלה לדרגת ניצב וימונה לתפקיד מפקד מחוז ש"י ותנ"צ דוד ביתן המכהן כסממ"ז דרום יועלה לדרגת ניצב וימונה לראש  את"ל.

ניצב מור, סגן המפכ"ל החדש, משרת במשטרה משנת 81' ושימש בתפקידים רבים, בהם מפקד תחנת אשדוד, מפקד מרחבי אילת ולכיש, ראש מטה של המפכ"ל לשעבר משה קראדי ומפקד מחוז מרכז.

ניצב אקסול החל את שירותו במשטרה כקצין בימ"מ והשתתף בחילוץ בני הערובה מאוטובוס האימהות ב-88'. בהמשך הוא שירת כקצין אג"מ של מחוז תל-אביב, מפקד מרחב איילון, מפקד המכללה לקצינים בכירים וסגן מפקד משמר הגבול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן