Skip to content

חברת המשלוחים של KFC "מבריחה" ארוחות מהירות לעזה

סניף החברה האמריקנית קנטאקי פרייד צ'יקן באל עריש מצא לו קהל יעד חדש בעזה. הארוחות מוזמנות טלפונית, עולות פי שלושה מאשר במצרים, מתעכבות בדרך עד ארבע שעות, אבל כשהן מגיעות דרך המנהרות "זה טעים, גם כשזה מגיע לא כל כך חם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת המזון הבינלאומית הידועה, קנטאקי פרייד צ'יקן (KFC), מצאה לה קהל יעד חדש – הציבור הפלסטיני בעזה. כך מדווח היום ה"דיילי מירור". לפי העיתון, משלוחים של חברת המזון המהיר החלו להגיע לרצועת עזה דרך המנהרות ממצרים. המזון המבוקש עובר דרך חתחתים עד הגעתו ליעד. 

מרגע שההזמנה הטלפונית מתקבלת בסניף באל עריש במצרים ועד לקבלת הארוחה ה"מהירה" עלולות לעבור בין שלוש לארבע שעות ולעיתים אף יותר, סיפר לעיתון אחד המבריחים. לעיתים העיכוב נוצר בגלל פקחי החמאס, לעיתים נהגי מוניות מתעכבים בדרכם ולעיתים יש חשש מהפצצות חיל האוויר הישראלי. למרות כל הסכנות, מעדני העוף עושים את כל הדרך במנהרות התת-קרקעיות בהן מוברחים גם כלי נשק, תחמושת וחומרים אחרים באישור החמאס. 

(צילום מסך)
(צילום מסך)

עלותה של ארוחה משפחתית בסניף החברה באל-עריש היא שבע לירות סטרלינג – 80 לירות מצריות, שהן 11 דולר. עלות הארוחה הזו מאמירה ל-30 דולר כש-19 דולר מהם הם דמי המשלוח – כאשר היא מוזמנת לשולחן של משפחה בעזה. חברת המשלוחים הסבירה לכתב העיתון כי המחיר הגבוה נובע מעלויות המעבר הגבוהות.

עוד פורסם, כי מסוף החודש שעבר ביצעה החברה ארבעה משלוחים כאלה, שבכל אחד מהם כ-20 ארוחות. אחת מהן הגיעה לעבד פארס (22), סטודנט עזתי, שסיפר לסוכנות הידיעות הסינית: "זה טעים גם כשזה מגיע לא כל כך חם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן