Skip to content

נעצר סוחר סמים במסיבת טבע ביער דבירה בדרום

ברכבו נמצא בלון שהכיל גז מסוכן המשפיע על מצב רוחו של המשתמש ובצריכה לא מבוקרת עלול לסכן את חייו. החשד היה כי הוא ממלא בלונים ומוכר אותם למבלים. בהמשך נתפסה אריזה שהכילה כמות גדולה של סם מסוכן מסוג אל. אס. די
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוחות משטרה בפיקודו של קצין תורן תחנת עיירות הגיעו ליער דבירה בעקבות תלונה שהגיעה לתחנה על מסיבה שמתקיימת ביער. הם מצאו שם כמאתיים צעירים וצעירות, שרקדו לצלילי המוסיקה שבקעה מעמדת הדי ג'יי על הבמה, בדיקה ראשונית העלתה כי מדובר במסיבת טבע שהחלה ביום שישי בערב והייתה אמורה להסתיים אתמול בערב.

 (צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

מיד עם הגעתם למקום הבחין צוות סיירים בפיקודו של רס"ל ארתור סדיקוב ברכב חשוד ובסמוך אליו עמד בחור שהחל להתנהג בצורה חשודה למראה השוטרים. השוטרים ניגשו אליו וביקשו את הסכמתו לבצע חיפוש ברכב. הבחור הסכים וברכבו נמצא בלון שהכיל גז מסוכן המשפיע על מצב רוחו של המשתמש ובצריכה לא מבוקרת עלול לסכן את חייו. החשד היה כי הוא ממלא בלונים ומוכר אותם למבלים.

בהמשך נתפסה סמוך לרכב אריזה שהכילה כמות גדולה של סם מסוכן מסוג אל. אס. די (כ-67 טבליות) וכן שני בקבוקונים שמכילים סם הזיה בכמות שמספיקה למאות שימושים.

5 Comments

  1. אבי
    27 במאי 2013 @ 22:59

    ממש עצוב לקרוא כתבה כזאתתת מדינה מגעילה משטרעע עוד יותרררררררר

  2. ערן
    27 במאי 2013 @ 13:34

    המשטרע .
    גם כשאתה מסתתר בין העצים ולא מזיק לאף אחד ורחוק מהעיר הסואנת בסכנות, המשטרע מגיעים.
    אנחנו ה פראיירים, אז למה לא לעשות עוד קצת נקודות עוד קצת רישומים פליליים ומעצרים לאנשים ש סהכ"ל נהנים ולא פוגעים באף אחד אחר.
    לכל אחד צריכה להיות הזכות לעשות לגופו כרצונו.
    זה חייב להיפסק ה המעצרים לחפים מפשע שנכנסים לבתי הכלא ונאנסים או מושפלים שם, וחוזרים עם טראומות קשות ומנסים לשוב ולהסתגל בחברה למרות הקושי בלהשיג עבודה, לאחר שישבו בכלא. או ש….הם לומדים עבריינות בכלא ומסתבכים לכל החיים (ואני מאשים את המשטרע בכך) והכל בגלל שהם רצו להנות קצת ,ולשכוח מכל הסבל שלהם, החודשים או ימים הטרודים שלהם. זכותם.! אני בעד לגליזציה לסמים. הלוואי ותתחיל רפואה עם פטריות פסילוסיבין, זה משמח ומאוד לא מדכא. ומאוד טוב למחלת הסכיזופרניה נגד מחשבות על מוות או רצון להתאבדות שקרו כבר לא מעט התאבדויות .זו מחלה מאוד מאוד קשה. ואין לה ממש טיפול. לאומת זו באמסטרדם יש אחוז הצלחה מאוד גבוהה עם הפטריות הללו. 🙂 ואני לא מעודד את העבירה על החוק. הלוואי וישנו את החוק! יום צבעוני לכולם 😛

    • יסמין
      3 ביוני 2013 @ 13:13

      חמוד, אתה לא מזיק לאף אחד חוץ מזה שאתה מזיק לעצמך.
      מדברת מתוך ניסיון!!!!

  3. ג'ס
    27 במאי 2013 @ 11:40

    אותי רק מעניין… למי כבר מסיבה באמצע שום מקום הפריעה ש"הגישו תלונה"…..

    • ג'וס
      27 במאי 2013 @ 15:17

      בוא אני אגלה לך מסתבר שהיום יש תחרות גם במסיבות הטבע ככל הנראה אחד המפיקים של "ההפקות המתחרות" התקשר למשטרה ודיווחו על המסיבה.
      עצוב

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן