Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 16 בספטמבר, 2019

נפרדנו כך, המרוץ למיליון 31
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נפרדנו כך | The Split, ערוץ Yes VOD 

האנה דפו (ניקולה ווקר, "בלתי נשכח") היא עורכת דין מבריקה לענייני גירושין. יחד עם רות, אימה מטילת האימה ואחותה העקשנית נינה היא מטפלת בתיק חשוב שעוסק באנשים הכי עשירים ומפורסמים בלונדון. בעקבות מריבה מרה האנה עוזבת את המשרד המשפחתי ומצטרפת למשרד עורכי דין מתחרה בו היא פוגשת באופן לא צפוי בבן זוגה מתקופת האוניברסיטה האדם היחיד חוץ מבעלה, שהיא יכולה לדמיין איתו את חייה. בדיוק כשאחותה הצעירה של האנה עומדת להינשא, אביהן המנוכר חוזר אחרי 30 שנה. האיבה האיומה בינו לבין רות שבה ומרימה את ראשה העכור ומשפחת דפו נאלצת להתעמת עם עברם השבור – והאנה מתחילה להטיל ספק גם בנישואיה. כעורכת דין האנה משיגה תמיד את מה שהיא רוצה עבור לקוחותיה, אך האם תוכל לקבל מה שהיא רוצה עבור עצמה?

22:00 המרוץ למיליון 31 The Amazing Race 31, ערוץ הטיולים

גרסת המקור האמריקנית לריאליטי הגדול בעולם שבה בעונה חדשה. הפעם ישתתפו במרוץ 11 זוגות המונים מתחרי ריאליטי בדימוס מעונות קודמות של "האח הגדול", "הישרדות" וגם "המרוץ למיליון". המסע הגלובלי יחלוש על 11 ארצות ובסופו של כל חלק ינופה זוג אחד עד לשלב האחרון, שבסופו פרס על סך מיליון דולר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן