Skip to content

תושב פתח תקווה נדקר למוות בידי פלסטיני שנמצא כעת בחקירת שב"כ

החשוד בביצוע הרצח נלכד כשהסכין בידו. השב"כ החל בחקירתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שי אוחיון, תושב פתח תקוה בן 39 נפצע היום (רביעי) באורח אנוש מדקירה באזור צומת סגולה בעיר. המשטרה עצרה פלסטיני בן 46, עם היתר שהייה בארץ, בחשד שדקר אותו. החשוד הועבר לחקירת שב"כ ונבדק חשד כי הרקע לתקרית הינו לאומני, בין היתר כיוון שלא הי הפצוע פונה לבית החולים בילינסון כשהוא במצב אנוש קריטי ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה. ככל הידוע לא היה קשר מוקדם בין התוקף לפצוע. המשטרה לכדה את הדוקר זמן קצר לאחר אירוע הדקירה.

אזור הפיגוע (צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)

 

הסכין בה בוצעה הדקירה (צילום: משטרת ישראל)

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, השתתף בצער המשפחה. "התבשרנו בשעות האחרונות על אירוע קשה בו נרצח תושב העיר, הרב שי אוחיון, אב לארבעה, על ידי מחבל – בן עוולה", מסר גרינברג. "אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ולחזק אותם בשעתם הקשה. עיריית פתח תקווה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה האבלה ולתת להם מענה ככל שיידרש".

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה חזקי פרקש סיפר: "בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים והעלנו לניידת טיפול הנמרץ של מד"א כשמצבו קריטי". מה גרם לפועל פלסטיני, תושב חברון ואב ל-6  ילדים, לדקור אדם שאיננו מכיר, על כך יצטרכו השב"כ והמשטרה לברר. הרקע טרם ברור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן