Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 27 באוגוסט, 2020

הפרופסור והמשוגע, 21 גשרים, ידיד הדייגים, ג'ודה 2, שחקן מספר אחת, החוחית, הביצה, אגרטסוקו 3, קללת הגשר, תחנה מרכזית ניו יורק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפרופסור והמשוגע | The Professor and The Madman, ערוץ Yes VOD

דרמה מבוססת סיפור אמיתי בכיכובם של שון פן ו-מל גיבסון. סיפור החברות בין פרופסור חובב מילים לרופא הסובל מפרנויות בעקבות שירותו הצבאי, חברות שהובילה להוצאת מילון האנגלית הראשון בעולם. במאי: פ. ב. שרמן. ארה"ב, 2019.

21 גשרים | i21 Bridges, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

פעולה. בלש ניו יורקי שסטה מדרך הישר חושף קונספירציה מפתיעה ורחבת יריעה במהלך מצוד אחר צמד רוצחי שוטרים. במהלך המרדף, הולכים ומיטשטשים הגבולות בין רודף לנרדף. עם: צ'דוויק בוזמן. במאי: בריאן קירק. 2019.

ידיד הדייגים | Fisherman's Friends, סלקום TV + ערוץ Yes VOD

דרמה קומית בריטית על מנהל מוזיקלי היוצא, במסיבת הרווקים שלו, לכפר מרוחק, ומוצא עצמו מנהל להקה מקומית של דייגים. שחקנים: טופנס מידלטון, דניאל מייז, ג'יימס פיוורפוי. במאי: כריס פוגין. 102 דקות, בריטניה, 2019.

תחנה מרכזית, ניו יורק | Port Authority, ערוץ Yes VOD

דרמה רומנטית. הדבר הראשון שפול ראה כשהגיע לניו יורק היה את ווי רוקדת בתחנת האוטובוס המרכזית. כשהלך אחריה נחשף לעולם הנשפים המחתרתי בעיר, ועולמו השתנה לעד. עם: ליינה בלום. במאית: דניאל לסוביץ. ארה"ב, 2019.

20:15 ג'ודה 2, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

לאחר אירועי העונה הראשונה, נגזר על ג'ודה (ציון ברוך) להישאר ערפד לנצח והוא הופך לערפד החזק בעולם, אך למרות כוחותיו החדשים, ג'ודה בורח עם טניה (אנסטסיה פיין) אהובתו ומתקשה לקבל על עצמו את האחריות שהוטלה עליו. במקביל שינקו (דניאל קפול) תופס את מקומו של אביו, ומנצל זאת על מנת לבצע את משימתו – לצוד את ראשו של ג'ודה. אך בכדי להרוג אותו צריך לכרות ברית עם אויבם המושבע של הערפדים – 'בני הזאב' – ארגון טרור שזומם להשתלט על אירופה. בעקבות כך, ג'ודה נאלץ להתרחק מטניה ולהתגייס ליחידה סודית שמטרתה להילחם בטרור העולמי. כשהוא ללא הגנתו של רבו הערפד (מייק בורנשטיין) ורק עם חברו הטוב אשר לצדו (עמוס תמם), ג'ודה מגלה שהוא נלחם בו זמנית בכל החזיתות ומוצא את עצמו נשאב למלחמה שגדולה מכוחותיו.

22:00 שחקן מספר אחת | Ready Player One, ערוץ Hot Cinema1

אקשן בדיוני. כשהיוצר האגדי של עולם המציאות המדומה אואזיס מת, הוא השאיר אחריו משחק עם פרס עצום. בעוד העולם כולו מנסה לפתור את התעלומה, נער אלמוני עולה על רמז גורלי, ועתה כולם מנסים לתפוס אותו. שחקנים: טאי שרידן, אוליביה קוק, מארק ריילנס. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 2018.

22:00 החוחית | The Goldfinch, ערוץ Hot Cinema4

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 10 באוגוסט, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 הביצה | The Swamp, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 05 באוגוסט, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

אגרטסוקו 3 | 3 Aggretsuko, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית בסדרה המונפשת למבוגרים. רטסוקו הפנדה האדומה מתוסכלת מעבודתה המשרדית כפוית הטובה. כדי להתמודד עם קשיי היומיום, היא שרה דת' מטאל בקריוקי אחרי שעות העבודה.

קללת הגשר | The Bridge Curse, נטפליקס | Netflix

מותחן סיני.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן