Skip to content

הפגנה נוספת כנגד מינוי דוברו של נתניהו לדובר בית הנשיא

מפגינים מול ביתו של הרצוג בצהלה: אל תמנה את נאור יחיא כדובר בית הנשיא. העיתונאית רינה מצליח: אין לי בעיה שאנשים שהיו בלשכה שהייתה מ-ט-ו-נ-פ-ת, יעבדו בכל מקום אחר, לא בבית הנשיא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמה עשרות מפגינים הפגינו הערב (שבת) מול ביתו של נשיא המדינה נבחר יצחק הרצוג בצהלה במחאה על מינוי של דוברו הפוליטי של ח"כ בנימין נתניהו כשזה כיהן כראש ממשלה. המפגינים קראו להרצוג שלא למנות אדם שהיה מעורב אישית בכוורת הדוברות של נתניהו שהסיתה, פלגה, והאשימה את המוחים כנגדו כבוגדים ומפיצי מחלות.

הפגנה מול ביתו של יצחק הרצוג (צילום באדיבות קריים מיניסטר)

תוך כך אמרה אמש העיתונאית רינה מצליח בפתח מהודרת חדשות 12 על המינוי של דוברו של נתניהו לשעבר, נאור יחיא, כי הוא איננו ראוי לשמש כדובר בבית הנשיא היות והיה דובר לשכה משקרת, מסיתה, לשכה שעשתה דה-לגיטימציה לתקשורת הישראלית. הלשכה של נתניהו. הייתה לשכה שפגעה מאוד בציבור הישראלי", אמרה מצליח, "שהפכה כל מי שלא תומך בנתניהו לבוגד במדינה, הפכה את כל העיתונאים שלא הסכימו, שהעזו למתוח ביקורת על נתניהו למשת"פים, אין לי בעיה שאנשים שהיו בלשכה שהייתה מ-ט-ו-נ-פ-ת, יעבדו בכל מקום אחר. היא פנתה אל עמיתתה לפאנל, קרן מרציאנו שאמרה כי צריך להתייחס אליו כאיש מקצוע ותו לא, ואמרה: קרן, הוא היה שייך לאנשים שהתירו את דמך ואת דמי, אני לא מבינה איך את יכולה לקרוא לו איש מקצוע"
מתנועת 'קריים מיניסטר' שפעיליה הפגינו מול הרצוג נמסר: "הרצוג טומן את הראש בחול ומתעקש להכניס לבית הנשיא את הביביזם מהדלת הקדמית. זו יריקה בפרצופם של מעל למחצית מהציבור שקץ בפילוג ובהסתה שאדון יחיא לקח בה חלק פעיל. מינוי יחיא הוא מינוי נגוע שמזהם את הממלכתיות שבית הנשיא אמור לייצג. בוז'י, לא ניתן לך דקה של מנוחה, אנו דורשים ממך להתעשת ולחזור בך מהמינוי."

1 Comment

  1. גיורא
    4 ביולי 2021 @ 20:19

    היום 4.7.2021 שמעון שיפר הרואה בדובר נתניהו מינוי ראוי כדובר הנישא – איבד אותי. כל ההערכה שרחשתי כלפיו עד פירסום דעתו זו – נמוגה באחת. SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן