Skip to content

חוגגים ט"ו באב בחבל מודיעין

פסטיבל חגיגה בלבן, חוויות אותנטיות של טבע, חקלאות ואמנות במרחב הכפרי של יערות בן שמן טיולים בחיק הטבע, סיורי זריחה, סיור ספארי עקרבים, ביקור בכפר חשמונאי משוחזר ועוד סדנאות אומנות, טעימות יין ביקבים, גבינות איכותיות, ארוחה מהספרים ופעילויות אקסטרים בטבע. 20-24 ביולי 2021
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עמותת תיירות חבל מודיעין מזמינה את כל המשפחה לבלות במרחב הכפרי של יערות בן שמן לקראת ט"ו באב בפסטיבל חגיגה בלבן. המשקים החקלאיים ומגוון האתרים ברחבי החבל, יציעו בפסטיבל חגיגה של טבע, חקלאות ואומנות לצד שפע של פעילויות וחוויות מרתקות לזוגות, משפחות ולכל מי שמעוניין. בין הפעילויות : סיורי זריחה ושקיעה, חוויות אתגריות, סדנאות אמנות, פעילויות עם בעלי חיים, חשיפה לטעמים מקומיים חדשים ועוד.  פסטיבל חגיגה בלבן יתקיים לקראת ט"ו באב – בין התאריכים 20-24 ביולי, י"א עד ט"ו באב, ימים שלישי – שבת.

פארק הקופים צילום מתן פיליזר
פארק הקופים צילום מתן פיליזר

תוכלו ליהנות מסיור "ספארי עקרבים" לילי בתל חדיד, סיור חקלאי עם מגדלי האיזור – בו יגלו איך נראה חומוס לפני שהוא מגיע אליהם הביתה אצל מגדל החומוס הגדול בארץ אבי מבורך, איך מייצרים ואיך טועמים שמן זית ומה הסוד לגידול פירות וירקות וסיור זריחה חווייתי לכל המשפחה עם אופירה עקיבא, מוביל המותג "דיונה, הכי טובה בדרך", מול נופים משגעים על פסגת תל גמזו. במושב גינתון יקיימו ביום חמישי 22.7 יום שכולו "חגיגה בלבן במושב גינתון". בשעות אחר הצהריים והערב מגוון עסקי בוטיק בישוב יפתחו את שעריהם למבקרים. בחצר של סבא מוטי – יוצר בובות העץ הקסומות יתארחו מופע תיאטרון בובות וכן הופעה מוזיקלית שכולה אנרגיה שמחה עם ההרכב גרוב א.י.ט משילת. עוד יתקיימו מפגש טעימות יין של יקב גינתון, בפיצה לה קלברזה ימכרו פיצות לבנות ומיוחדות בנוסף לג'לטו המצוין שנעשה במקום, חנות הפויקה של משפחת לוסטיגמן תציע טעימת פוייקה במקום, רוני עוז זהבי עם טיפולי הכרות קצרים מהרפואה הסינית, צורפת ויוצרת התכשיטים תמי צור וייסמן – תכשיט במלעיל תארח למכירה מיוחדת בביתה גם את מוצרי הטיפוח הטבעיים של HIPPIE & CHIC  ועוד.

ספארי עקרבים לילי (צילום ד"ר בועז שחם)
ספארי עקרבים לילי (צילום ד"ר בועז שחם)

פארק נאות קדומים מציע מגוון סיורים הקשורים ליום האהבה, לזוגות ולמשפחות, אשר יחזירו את המשתתפים אחורה בזמן אל ארץ ישראל הקדומה, בחוות הזיתים אלאדין יתקיים מופע בועות סבון לצד סיור פעיל בחווה, בכפר חשמונאי משוחזר בשילת יקיימו במסגרת הפסטיבל סיור עששיות ובמקלט הקופים הישראלי ייחשפו המבקרים לסיפורי השיקום המרגשים של הקופים במקום.

סיור זריחה (צילום מיקי פורת)
סיור זריחה (צילום מיקי פורת)

בנוסף ייערכו סיורים מודרכים בסגנון ייחודי כמו סיור צילום עם הצלם אלדד מאסטרו, סיור מיוחד בקיבוץ בארות יצחק שיכלול ביקור ברפת, מסע אל סיפורו המרתק של כפר הנוער בן שמן, סיור בבית הכי אקולוגי טכנולוגי בישראל, סיור במימון רט"ג ומשרד התיירות אודות סיפורים של שיקום סביב יער בן שמן – ממקלט לקופים אל ישוב המתעורר לאחר שריפת יער וסדנת אהבה בטבע ובמקורות בהנחיית אופיר עקיבא – מורה דרך להגשמת מטרות מחוכמת הטבע והמקורות. כמו כן יתקיימו סדנאות אמנות ופעילויות אקסטרים בטבע – טיולי סוסים, אופניים, רייזרים וסיורי ניווט.

פירוט מלא של כל אירועי הפסטיבל והרשמה לפעילויות תמצאו באתר 'תיירות חבל מודיעין'

מחלבת דורון מן הטבע (צילום אסף שגב)
מחלבת דורון מן הטבע (צילום אסף שגב
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן