Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים וכשר לפסח (ומה שלא)

קמח הארץ: ג'באטה איטלקית ללא גלוטן טחנת הקמח הישראלית השיקה מוצר חדש לקראת החג – ג'באטה כשרה לפסח, העשויה ממולינו, קמח ללא גלוטן. מדובר במארז של ארבע יחידות, הנמכר עם המלצה לחמם בתנור חם לכמה דקות לפני השימוש. שמחנו לגלות שההפשרה של הג'באטה היא מהירה, למרות העובי שלה, והיא נחתכת בקלות מבלי לאבד את הצורה. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קמח הארץ: ג'באטה איטלקית ללא גלוטן

טחנת הקמח הישראלית השיקה מוצר חדש לקראת החג – ג'באטה כשרה לפסח, העשויה ממולינו, קמח ללא גלוטן. מדובר במארז של ארבע יחידות, הנמכר עם המלצה לחמם בתנור חם לכמה דקות לפני השימוש. שמחנו לגלות שההפשרה של הג'באטה היא מהירה, למרות העובי שלה, והיא נחתכת בקלות מבלי לאבד את הצורה. בניגוד למה שקורה פעמים רבות עם לחמניות כשרות לפסח, היא אינה יבשה מדי, ותוספת של ממרח שיפרה את החוויה.

20 שקלים לארבע יחידות. להשיג בניצת הדובדבן ובחנויות טבע.

צילום: קמח הארץ

 

מאסטר שף: פירורים מוזהבים

 

בניגוד למוצר הקודם, המוצר הזה כן מגיל גלוטן, שכן הוא עשוי מקמח מצה. אם אתם לא נמנעים מגלוטן אבל כן נמנעים מחמץ בפסח, המוצר הזה יכול לשרת אתכם. זאת, כמובן, בתנאי שאתם חייבים להכין שניצלים בימי החג. למוצר הזה יש טעם קצת שונה מזה של פירורי לחם רגילים, אבל הטעם טוב בסך הכל, והוא בכל מקרה משני ביחס לטעם הכולל של השניצלים שהכנו איתו.

9.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

ברילה: דפי לזניה

בשנים האחרונות החלה החברה לשווק בפסח ספגטי, פוזילי ופנה כשרים לחג, וכעת מצטרפים דפי הלזניה הללו. כמו שלושת המוצרים הוותיקים, גם המוצר החדש אינו מכיל גלוטן. במקום קמח חיטה הוא מבוסס על תערובת של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז. אנחנו מניחים שיש מי שחייבים לאכול לזניה גם בפסח וחייבים שהמוצר יהיה כשר. בינינו, זו הזדמנות של כל מי שנמנע מגלוטן לרכוש כמה וכמה יחידות מהמוצר הזה, שישמש לחג שבועות ולהמשך השנה. זו הזדמנות בעיקר משום שדפי הלזניה הללו אינם שונים מהרגילים, והם מהווים בסיס מצוין ללזניה טובה.

14.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: נמרוד סונדרס

 

אחוה: סדרה של עוגות בחושות

בראוניז, תפוז וקוקוס, שוקוצ'יפס ואגוזים וקינמון הם הטעמים של ארבע העוגות החדשות שהחברה השיקה לקראת החג. כמתבקש, מדובר בעוגות כשרות לפסח, המכילות גלוטן, וכולן עוגות בחושות. ניסינו כמה מהעוגות, וכולן היו רכות ולחות במידה הנכונה, כאשר הטעם המובטח של כל עוגה היה נוכח וברור. עם זאת, היה לעוגות קצת טעם לוואי, מהסוג שהזכיר כי מדובר בעוגה תעשייתית ולא ביתית.

10-12 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

* המותג FREE מציע לחג סדרת של חטיפי תמרים, הכוללת חמישה מוצרים שונים: תמרים עם קשיו ונגיעות לוז, תמרים עם בוטנים ואגוזי לוז, תמרים וקוקוס, תמרים עם אגוזים ושברי קקאו, תמרים ואגוזי לוז. כולם ללא גלוטן וכשרים לפסח, כמובן.

15.9-19.9 שקלים למארז של חמש יחידות. להשיג ברשתות המזון.

צילום: יח"צ

 

* יין אורנג' מוסקט של יקב הרצוג הצ'כי הוא יין המבוסס כל כולו על ענבי מוסקט. ליין יש 8% אלכוהול, והוא עשוי מענבים שנבצרו בשנת 2020. היין מיועד, כמתבקש, להיות יין קינוח. חדי החך עשויים להבחין בטעמי ענבים, משמש וקליפת תפוז ביין, עם נגיעות של אננס ופסיפלורה.

40 שקלים ל- 375 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן