Skip to content

מסעדת קלואליס זוכה בפרס המצויינות של מגזין WS

מסעדת היוקרה הישראלית זכתה בפעם החמישית ברצף בתואר Award of Excellence של מגזין היין החשוב ביותר בעולם - Wine Spectator
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מגזין היין הנודע והחשוב ביותר, Wine Spectator, בוחן בכל שנה מסעדות בכל העולם אשר להן תפריט יין איכותי ומיוחד. חלק מהדרישות של המגזין הן כמות יינות, מגוון, מחירים ושירות היין במסעדה.

פרס המצויינות של מגזין WS
פרס המצויינות של מגזין WS

בשנת 2008 זכתה לראשונה מסעדת היוקרה מרמת גן, קלואליס – בניצוחו של השף ויקטור גלוגר, בפרס Wine Spectator Award of Excellence והעלתה את ישראל על מפת עולם המסעדנות ומאז המסעדה לא מפסיקה ליהנות מהערכה בינלאומית.

משנת 2008, מסעדת קלואליס מועמדת בכל שנה ואף זכתה, לא אחת, לביקור פתע של נציג מטעם המגזין אשר הגיע ובדק את אמיתות הדברים.

בשבוע שעבר קיבלה הנהלת קלואליס הודעה, כי זכתה בפעם החמישית בתואר הנכבד, בזכות תפריט היין המגוון ובחירה מדויקת של כל היינות הטובים ביותר כיום בשוק העולמי.

עשרות אלפי מסעדות נבדקו ברחבי העולם, ורק 2,482 מסעדות זכו בתואר הנכסף. קלואליס היא המסעדה היחידה בישראל אשר אי פעם זכתה לתואר.

לצפייה ברשימת המסעדות הזוכות בפרס היוקרתי ברחבי העולם, יש להקיש כאן.

בתפריט היין של מסעדת קלואליס, כ-335 סוגים שונים של יינות המאוכסנים ב-11 מקררי יין ובמרתף, ומחירם נע החל מ-99 שקל לבקבוק ועד ל-64,800 שקל לבקבוק.

היינות מוצעים ללקוחות על-ידי צוות של שלושה אוצרי יין אשר עוברים הכשרה מעמיקה בתחום, הכוללת הדרכות רבות, סיורים מקצועיים ביקבים וטעימות של יינות רבים.

קלואליס מדורגת דרך קבע ברשימת עשרת המסעדות הטובות בישראל לפי המדריכים השונים, ולא בכדי, מעבר לאוכל וליין ישנה הקפדה על כל פרט: רמת השירות והבקיאות של המלצרים, העיצוב הסולידי והאלגנטי, רצפת העץ ומדפי עץ כהה שעליהם מונחים בקבוקי יין, ספרי בישול ופסלים השולחנות המחופים במפות לבנות, כל אלה מוסיפים לאווירה האלגנטית והנינוחה של המסעדה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן