Skip to content

אל על לא גובה דמי ביטול מחיילי מילואים

הנחיות מפורטות בעניין זה נשלחו על ידי אל על לכל סוכני הנסיעות. בין השאר נמסר, כי נוסעים אשר קבלו צו 8 לשירות מילואים - זכאים להחזר מלא לכרטיס שלא החלה טיסתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על החליטה לפני ימים אחדים שלא לגבות דמי ביטול או שינוי ממי שנקרא בתוקף צו 8 למילואים ובעקבות כך נמנע ממנו ליישם את טיסתו. בהתאם למדיניות זו, שלחה החברה לכל סוכני הנסיעות הנחיות בנושא: שינויים, או ביטולים בעקבות מבצע עמוד ענן – לטיסות מישראל.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי. מדיניות מקלה עם מהקבלי צו 8. (צילום: ארן דולב)
מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי. מדיניות מקלה עם מהקבלי צו 8. (צילום: ארן דולב)

חייל שנקרא למילואים, הפונה לסוכן נסיעות בהקשר לטיסות אל על, ינהגו עמו לפי ההנחיות הבאות, כפי שהועברו לסוכני הנסיעות:

על כרטיסי טיסה שהונפקו החל מ-16.11.2012, חלים חוקי ביטול או שינוי רגילים, למעט המקרים הבאים: נוסעים אשר קבלו צו 8 לשירות מילואים – זכאים להחזר מלא לכרטיס שלא החלה טיסתו (כרטיס שלם); בבקשה להחזר חלקי לקטע טיסה שלא נוצל, ינתן החזר לפי חוקי הכרטיס.

שינוי קופון ראשון לכרטיס טיסה אשר הנסיעה לא החלה ושהוא תקף ליציאות עד 29.11.2012, לכרטיסים שהונפקו עד יום 16.11.12 – ניתן לשנות ללא דמי שינוי, או לבטל ללא דמי ביטול. במידת הצורך יש לתמחר מחדש את המסלול ולגבות הפרש מחיר. שינויי כרטיסי טיסה מלאים (כאשר הקופון הראשון לא נוצל) – יש לבצע במשרד הנסיעות בהתאם לכללים הנ"ל.

שינוי מועד חזרה לנוסע שהחל טיסתו (הקדמת טיסה) לכרטיסים שהונפקו עד יום 16.11.12, ניתן לבצע ללא תשלום, כאשר ההזמנה הנה במחלקה זהה. אם ההזמנה החדשה הנה במחלקה גבוהה יותר, ייגבה הפרש המחיר בלבד. שינוי מועד חזרה לנוסע שהחל טיסתו (איחור טיסה), שינוי יבוצע לפי חוקי הכרטיס.

לנוסעים שלא החלו טיסתם, תוקף ההנחיות האלה הן כדלהלן: לכרטיסים מחו"ל לארץ שלא החלו טיסתם, חוקים אלו תקפים עד ליום 2.11.12. לכרטיסים מישראל לחו"ל שלא החלו טיסתם, חוקים אלו תקפים עד ליום 29.11.12.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן