Skip to content

הוארך ב-10 ימים מעצר החשוד בהנחת המטען באוטובוס

מבקשת המעצר עולה, כי הוא נעצר בתחנת הרכבת במודיעין יחד עם אדם נוסף, תושב השטחים. מאוחר יותר נעצרו עוד שלושה חשודים נוספים, אף הם תושבי השטחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעצרו של האזרח הישראלי החשוד בהנחת מטען הנפץ באוטובוס בתל אביב הוארך בעשרה ימים לפחות. כך החליט הבוקר (שישי) בית משפט השלום בירושלים. מעצרו של חשוד נוסף הוארך בארבעה ימים בלבד. מבקשת המעצר עולה, כי הוא נעצר בתחנת הרכבת במודיעין יחד עם אדם נוסף תושב השטחים.  מאוחר יותר נעצרו עוד שלושה חשודים נוספים, אף הם תושבי השטחים.

עוד נודע, כי צוות החקירה המשותף לשב"כ, לצה"ל ולמרחב ירקון של המשטרה עלה על עקבות חוליית טרור מהכפר בית-לקיא ליד רמאללה, שביצעה על פי החשד את הפיגוע וזמן קצר לאחר מכן הם נעצרו. החשוד, תושב טייבה, התאזרח עקב נישואיו לישראלית ועבר מבית לקיא לטייבה. נציגת המשטרה בדיון, רב פקד רונה פינגלאי, הציגה בפני השופט את פרטי החקירה והראיות שקושרות שניים מחמשת החשודים לזירת הפיגוע. 

האוטובוס לאחר הפיגוע (צילום: משה מילנר / לע"מ)
האוטובוס לאחר הפיגוע (צילום: משה מילנר / לע"מ)

החשודים שאלו מתושב ירושלים המזרחית, אצלו עובד החשוד, רכב ששימש לסיעה לתל אביב, בלי שידע שרכבו ישמש אותם למטרות אלו. לפי החשד, החשוד הניח את המטען באוטובוס קו  142 ולאחר שעדכן את מפקדו בחוליה, על הנחת המטען, הפעיל האחרון את המטען באמצעות חיוג למטען מטלפון נייד. 

חברי ההתארגנות הודו בחקירת הראשונית שהכינו את המטען וכי לצורך הפעלתו מרחוק, רכשו טלפונים ניידים.  מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן