Skip to content

במפלגת העבודה החליטו: בכל זאת הצבעה ממוחשבת

למרות התקלות החמורות בבחירות הממוחשבות בליכוד - ב"עבודה" החליטו שגם הפריימריז שלה ייערכו בבחירות ממחושבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועדת הבחירות של מפלגת העבודה החליטה כי בשלב זה ימשכו ההכנות לקיום הפריימריס בהצבעה ממוחשבת. מחר יתקיים דיון מיוחד במפלגה בו יוצגו הלקחים והצעדים הנדרשים לקיום ההצבעה במתכונת זו.

במפלגת העבודה, מדגישים כי המפלגה התכוננה מראש לכל תרחיש אפשרי וכי הוכנו מבעוד מועד קלפיות ופתקי הצבעה. כמו כן נחתם חוזה עם חברת סריקה שתקלוט במידת הצורך את כלל טפסי ההצבעה על מנת להפיק את התוצאות. נכון לעכשיו אנשי המקצוע לומדים את אירועי היום בליכוד על מנת להפיק את המסקנות המתאימות ולהיערך בהתאם.

המערכת שקרסה היום (צילום: דן בר דוב)
המערכת שקרסה אתמול (צילום: דן בר דוב)

על פי החלטת ועדת הבחירות ועל מנת למנוע השפעות פסולות, הוחלט כי במסגרת ההצבעה לא יסומנו המועמדים במספרים. עוד הוחלט כי תוצאות ההצבעות יפורסמו ברמה הארצית בלבד (ללא פירוט של ההצבעה על פי קלפיות). היום בבוקר נדחתה עתירה שהוגשה כנגד החלטות אלו על ידי בית המשפט המחוזי.

 חיליק בר, מזכ"ל המפלגה, קרא לחברי "העבודה" להגיע ולממש את זכות ההצבעה שלהם, על מנת לבחור את הרשימה הטובה ביותר לכנסת. "המפלגה עושה את כל הצעדים על מנת לאפשר בחירה קלה, נקייה ושקופה תוך מוכנות לכל התרחישים האפשריים ביום הבחירות".

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', קראה הערב למתפקדי מפלגת העבודה לבוא ביום חמישי לקלפיות ולממש את זכותם לבחור את רשימת העבודה לכנסת. בהשקת מטה הארגון של מפלגת העבודה ומול המתמודדים בפריימריז הדגישה יחימוביץ' כי מפלגת העבודה עשתה הכל כדי שהבחירות יהיו נקיות, דמוקרטיות, חשאיות ומשוחררות מלחצים. "לא יהיו מספרים למתמודדים, תוצאות ההצבעה בקלפיות השונות לא יפורסמו ויזרמו למטה מרכזי, וכך יוכל כל מצביע להיות עם עצמו ועם בוראו בקלפי מבלי שאיש ידע מה הצביע".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן