Skip to content

בדיחה ושמה "האח הגדול"

העונה השנייה של הלייט נייט "דובדבני וקובץ'" (ראשון, ערוץ 2) מקדמת (איך לא) את העונה הבאה של "האח הגדול" (השייך לאותה זכיינית), אבל עשויה גם להצמיח את הדבר הגדול הבא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הזוג המוזר, צילום מהמסך

העונה השנייה של תוכנית הלייט נייט של קשת, "דובדבני וקובץ'" (יום ראשון, ערוץ 2), התחילה כמו העונה הקודמת, בבדיחות. אבל העונה הזו מסתמנת כקומדיה פרועה, שמנסה, על הדרך, גם ליחצן את "האח הגדול" – תוכנית הדגל של הזכיינית, או כמו שאמרו בתוכנית עצמה – "בית האח הגדול זה נכס לאומי".

הפרק הראשון מבסס לנו את הסיפור הכללי של העונה. הזוג המוזר מנסה הפעם להיכנס לבית "האח הגדול" בעונה הבאה. כאשר הם נכשלים בניסיון, עולה להם רעיון גאוני להפוך לשומרי הלילה של בית "האח הגדול" הנטוש. בכל פרק הם יסתבכו, כנראה, בצרה אחרת, עדיף כמה שיותר מופרכת ולא הגיונית. הזוג נתקל בהופעת אורח מפתיעה – יצור אצילי, הצ'ינצ'ילה. אותו מכרסם גדול שטוב בעיקר למעילים, ולא סתם צ'ינצ'ילה אלא צ'ינצ'ילה חולה בצ'ינצ'ילת (כמו שלזאב יש זאבת ולחזיר חזרת). משם העניין רק מסתבך, עם לוכד חיות פסיכוטי, נחש בהריון, 3 לטאות ותחפושת צפרדע אחת.

זה היה בלתי נסלח אם כל התוכנית הייתה נראית כמו פרסומת אחת גדולה ל"אח הגדול". אבל למזלם, לפחות הפרק הראשון, היה מוצלח ובית "האח הגדול" היה רק התפאורה ולא העיקר.

התוכנית הזו היא דוגמה טובה ללייט נייט בכלל, מעבדה טלוויזיונית מופרעת, כזו שיכולה להצמיח את הדבר הגדול הבא. ברוב המקרים בעבר מה שיצא בעיקר זה עובש. הפעם יש לי הרגשה שהניסוי הצליח, אבל צריך להמתין ולראות את התוצאות הסופיות.

ועוד באותו ערב…

דו קרב לחיים (כהן) ולגמבה התנהל ב"מאסטר שף", לא היו נפגעים בנפש, רק אצבע אחת מדממת וכמה מזלגות בלב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן