Skip to content

דרישה דחופה למנוע שידור ראיון עם אורי בלאו ב'עובדה'

עורך הדין אילן בומבך תובע, בפנייה במכתב דחוף אל משרד עו"ד מוזר-ליבליך המייצג את התכנית "עובדה", למנוע את שידור הראיון עם כתב הארץ, אורי בלאו, המתוכנן להערב. בומבך מתקומם על הדיספרופורציה בעונשה של ענת קם למול ענישתו של אורי בלאו על ידי בית המשפט ומותח ביקורת קשה על התנהגותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עו"ד אילן בומבך המייצג את ענת קם, שיגר את מכתבו גם אל מנכ"ל הרשות השנייה ואל נציב תלונות הציבור. לטענתו, שידור הראיון עם בלאו יהווה עבירה על החוק שכן הדיון בערעורה של ענת קם על עונש המאסר בן ארבע שנים וחצי שהוטל עליה, טרם הסתיים והיא ממתינה לפסק דינה.

עו"ד אילן בומבך: בלאו מנסה לטהר את שמו

במכתבו טוען בומבך כי קם ובני משפחתה נדהמו לשמוע אתמול על הראיון הבלעדי שהעניק בלאו ל"עובדה":

"בימים אלה, מבקש מר בלאו לטהר את שמו ואת המוניטין שיצא לו בעבר..(הוא) מבקש להציג את עצמו כמי שפעל בחירוף נפש לטובתה של מרשתי (כמו גם לטובתה של המדינה) ו"עשה הכל" על מנת להגן על המקור שלו" כותב בומבך. "האמת העובדתית שונה לחלוטין" . הוא מוסיף ומתאר בפרוטרוט כיצד הגיע בלאו להסכם עם המדינה, אותו הפר בשיטתיות כאשר המשיך להחזיק בידיו מסמכים שהבטיח להחזיר. הוא משווה את עונש ארבעת חודשי המאסר שהומרו בעבודות שירות, למול עונש המאסר בפועל שהוטל על קם, מה גם שבניגוד אליה, לדבריו, לא הביע בלאו חרטה על מעשיו.

עדכון: הראיון עם אורי בלאו שודר בתכנית עובדה, שאף הפשירה חלקים ממנו לפרסום בעיתונות לפני שידור התכנית. זאת, על אף פנייתה של ענת קם באמצעות עורך דינה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן