Skip to content

פקיד בנק חשוד כי מעל ב-5.5 מיליון שקל מכספי לקוחות

הלקוחות לא חשו בחוסרים, אך בביקורת פנימית של הבנק התגלתה המעילה. מעצרו הוארך היום בבית המשפט, אך הוא מכחיש בתוקף את החשד המיוחס לו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוסף מסארווה (49), פקיד  בבנק הפועלים ותושב בקה אל גארביה במשולש, נעצר הבוקר (שלישי), בחשד כי  גנב מהסניף בו עבד בטייבה 5.5 מיליון שקלים מלקוחות הבנק, בלי שאלו הבחינו בכך.  בית משפט השלום בכפר סבא האריך בצהריים את מעצרו  בשישה ימים. מסרוואה מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו, כך הגיב בשמו היום עורך דינו, צבי אבנון.

(צילום: משטרת ישראל)
הכסף נלקח מעשרות חשבונות (צילום: משטרת ישראל)

פרשת המעילה  נחשפה  לאחרונה במהלך ביקורת שערכו נציגי הבנק בסניף טייבה, כשבמהלכה אותר גרעון כספי גדול. בעקבות חשדם של המבקרים כי מדובר בכספים שנגנבו מהסניף, הגישו נציגי הבנק תלונה במשטרה. 

לדברי רב-פקד רן בטאט מיחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז, העלתה החקירה חשד, כי באמצעות שיטה מתוחכמת הצליח החשוד – שעבד בבנק במשך שנים, אך לא החזיק בחשבון בסניף – להוציא מיליוני שקלים מעשרות חשבונות שהתנהלו במקום. עם זאת, לא פורסמה השיטה בה לדעת המשטרה נגנבו הכספים.

אבנון, פרקליטו של  מסארווה, טען כי מרשו מכחיש בכל תוקף האשמות אלו וטוען כי "אנשי הפיקוח של הבנק מעלילים עליו עלילת שווא וכי פשוט תפרו לו תיק". בית המשפט החליט להאריך את מעצרו עד יום ראשון הבא.  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן