Skip to content

האופנובנק 2 נתפס במהלך שוד בנס ציונה

לאחר 14 מעשי שוד נתפס כנראה מי שמכונה האפנובנק 2, לאחר שהוצב בסניף מארב משטרתי. המשטרה מייחסת לו את מעשי השוד במהלך 18 החודשים האחרונים, כולל רצח המאבטח בסניף בנק הפועלים בבאר יעקב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל הצליחה ללכוד הערב (רביעי) שודד בנק בסניף של מזרחי טפחות בנס ציונה. במשטרה סבורים כי הוא, ככל הנראה, השודד הסדרתי שזכה לכינוי ה"אופנובנק 2", שאחריו מתנהל מצוד נרחב. הוא נתפס במארב של מג"ב בכניסה לבנק, לאחר שביצע את השוד.

במהלך ההשתלטות ירה השודד באוויר והכסף ששדד נשפך והתפזר על הרצפה. לבסוף נעצר על ידי השוטרים. לא נפגע איש במהלך התפיסה. האיש זוהה כאיש מג"ב לשעבר.

השוטרים בזירת השוד (צילום: משטרת ישראל)
השוטרים בזירת השוד (צילום: משטרת ישראל)

הערב נכנס השודד לסניף הבנק בנס ציונה כשהוא חמוש באקדח. השודד ירה באוויר, ניגש לכספרית והודיע לה: "זה שוד, תני לי את הכסף". הכספרית העבירה לשודד את השטרות בקור רוח, וכשהוא יצא מהסניף זינקו עליו שוטרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז ועצרו אותו. במשטרה מייחסים לשודד 14 מעשי שוד בשנה וחצי שחלפו, כולל רצח מאבטח הבנק יניב אנגלר (30), שנורה למוות במהלך שוד בבנק הפועלים בבאר יעקב לפני כשנה וחצי.

בחודשים האחרונים הציבה משטרת ישראל מארבים מחוץ לסניפי בנקים במרכז. מפקד מחוז המרכז, ניצב בנצי סאו, הטיל את חקירת הפרשה על ימ"ר מרכז בראשות נצ"מ יגאל בן שלום. פענוח הפרשה ותפישת השודד הוגדרו כמשימה ראשית בסדר העדיפויות של היחידה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן