Skip to content

ישרוטל תשקיע כ-30 מיליון שקלים בחידוש ושדרוג 3 בתי מלון נוספים

חברת מלונות ישרוטל תמשיך להשקיע בשנת 2013, כפי שעשתה בשנים האחרונות, כ-30 מיליון שקלים בחידושים ובשדרוגים שונים בשלושה מבתי המלון שלה באילת: ישרוטל ים סוף, ישרוטל לגונה וישרוטל המלך שלמה. על כך מסר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת ישרוטל תמשיך ותשקיע בשדרוג מלונותיה גם בשנת 2013. "כדי להמשיך ולשמור על מעמדנו כמובילים בענף התיירות ובהתאם לפילוסופיית הניהול שלנו, הקובעת כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, אנו ממשיכים להשקיע והפעם בשדרוג בתי מלון נוספים, בסכום של כ- 30 מיליון שקלים. זאת, בנוסף להשקעה של 80 מיליון שקלים, אותה ביצענו בראשית השנה במלונות ישרוטל ספורט קלאב וישרוטל ריביירה באילת ובמלון ישרוטל גנים ים המלח", אומר מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב.

ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל. צילום אריאל בשור
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל. צילום אריאל בשור

במלון ישרוטל ים סוף, אשר ייסגר לצורכי הבניה והשיפוצים החל מה-16 בדצמבר 2012 ועד ל-3 במרץ 2013, ישופצו 90 חדרים בהם יוחלף הריהוט ויוחלפו כל חדרי האמבטיה. בנוסף, ייבנה מחדש חדר האוכל, ייבנה בר משקאות חדש בלובי המלון, ריהוט לובי המלון יוחלף וכן ישופץ אזור הקבלה כולל בניית עמדת קבלה המיועדת לנכים.

במלון ישרוטל לגונה ישופצו 125 חדרים, בנוסף לבניית חדר אוכל חדש ושיפוצים באזור הלובי של המלון. במלון ישרוטל המלך שלמה ישופצו במלואם 140 חדרי אירוח.

רשת ישרוטל סיימה את הרבעון השלישי של 2012 עם רווח של 38.3 מיליון שקל לעומת רווח של 21.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מחזור ההכנסות של הרשת רשם גידול של 7% ברבעון השלישי השנה לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ועמד על כ-298 מיליון שקל בהשוואה למחזור של כ-280 מיליון שקל.

בניהולה ובבעלותה המלאה או החלקית של רשת מלונות ישרוטל, 15 בתי מלון, בכל רחבי הארץ: 'רויאל ביץ' אילת', 'ישרוטל הנסיכה', 'ישרוטל המלך שלמה', 'ישרוטל ספורט קלאב', 'ישרוטל לגונה הכל כלול', 'ישרוטל ריביירה קלאב', 'ישרוטל אגמים', 'ישרוטל רויאל גארדן', 'ישרוטל ים סוף', 'ישרוטל ים המלח', 'ישרוטל גנים ים המלח', 'בראשית', 'ישרוטל פונדק רמון', 'ישרוטל טאואר ת"א' ו'אחוזת יערות הכרמל'. לרשת ישרוטל 3,747 חדרים בכל בתי המלון שלה, לא כולל 2 המלונות שיפתחו ב-2013 (רויאל ביץ' ת"א וכרמים בקריית ענבים).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן