Skip to content

איזי ג'ט התרימה יותר ממיליון אירו למען ילדים בעולם

הכספים גוייסו במסגרת פרויקט "שינוי לתמיד", אותו מפעילים במשותף איזי ג'ט וארגון יוניסף. לרגל חגיגת המיליון, הושק אחד ממטוסי החברה כ"שינוי לתמיד". הכספים ישמשו להצלת ילדים ואימהות ממחלות כמו צפדת ומסכנת עיוורון בגלל חיסרון בויטמין איי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מנכ"לית איזי ג'ט קרול מקול ודיוד בול מיוניסף עם המטוס המוקדש למיליון האירו למען הילדים. (צילום: איזי ג'ט)
מנכ"לית איזי ג'ט קרול מקול ודיוד בול מיוניסף עם המטוס המוקדש למיליון האירו למען הילדים. (צילום: TIM ANDERSON איזי ג'ט)

איזי ג'ט, חברת התעופה הגדולה בבריטניה ורשת התחבורה מס' 1 באירופה, וארגון יוניסף UNICEF – United Nations International Children's Emergency Fund של האו"ם, הפועל למען הצלת ילדים בעולם, חוגגים את גיוס מיליון האירו. במסגרת גיוס הכספים עבור ילדים בעולם, השיקה החברה מטוס מיוחד לציון פרויקט "שינוי לתמיד", עליו הכריזו שני הארגונים ביולי 2012. הכספים הרבים נאספו בטיסות ל-130 היעדים אליהם טסה איזי ג'ט באירופה.

באמצעות הסכום שגויס תוכל יוניסף להגן על 2.5 מיליון ילדים ואימהות מתמותה בגלל מחלות כמו צפדת. בנוסף, הכסף שגויס יסייע להגן על 3 מיליון ילדים נוספים מעיוורון על ידי תוספות חיוניות של ויטמין A וכן להכשרת כוח אדם מתאים להענקת תמיכה מצילת חיים לאמהות באפריקה.

המטוס שמותג "שינוי לתמיד", ישמש לטיסות בכל היעדים אליהם טסה איזי ג'ט.

"אנו נרגשים לדווח שהצלחנו לגייס מיליון יורו, שיסייעו להציל את חייהם של כל כך הרבה ילדים. אני רוצה להודות לנוסעים שלנו שבנדיבותם הרבה תרמו למטרה החשובה הזאת ולכל מי שסייע באיזי ג'ט לתמוך במבצע גיוס התרומות", אמרה מנכ"ל איזי ג'ט קרולין מקול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן