Skip to content

הרוג ושתי פצועות קשה בשריפה בקניון ארנה

בשריפה שפרצה בספא בקומת הקרקע בקניון בהרצליה נפגעו ששה אנשים, אחד מהם נהרג. רוב הנפגעים היו עובדי בנק הפועלים ובילו ביום כיף. כוחות כיבוי אש השתלטו במהירות על הדליקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההרוג בשריפה אתמול בקניון ארנה הוא שלום בסון, מנהל בבנק הפועלים בסניף מונטיפיורי בת"א. עובדת נוספת מהבנק ועובדת בספא נפגעו באורח קשה. כך הסתיים יום כיף של העובדים בספא בקניון. לבעלי הספא לא היה רשיון עסק והוא ייחקר על הכשלים שהתגלו במקום.

השריפה פרצה בספא בקומת הקרקע בקניון ארנה בהרצליה סמוך לשעה 19:00 אמש. בסון פונה במצב אנוש לבית החולים איכילוב ובוצעו בו פעולות החייאה אך הוא מת בבית החולים. שתי הנשים נפצעו באורח קשה והועברו לבית החולים איכילוב. שלושה בני אדם נפצעו קל, ביניהם מנהל הספא.

לא ברור מה גרם לפרוץ השריפה
לא ברור מה גרם לפרוץ השריפה

צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו יחד עם כוחות כיבוי אש מהרצליה למקום. כעבור זמן קצר השתלטו כוחות הכיבוי על השריפה. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע נמצאות בבדיקה.

דובר מד"א, זכי הלר: "בהמשך לאירוע שריפה סמוך לקניון ארנה בהרצליה: פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לששה נפגעים משאיפת עשן, מהם ארבעה גברים ושתי נשים. הפצועים פונו לביה"ח איכילוב ותל השומר. אין נפגעים נוספים בשטח".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן