Skip to content

"הבאת גאווה למדינה", אמר ראש הממשלה לישי עוליאל בן ה-13

ישי סיפר לראש הממשלה כי הוא משחק טניס מגיל 5. בשנתיים האחרונות זכה בתואר אלוף ישראל ולפני כשבוע זכה באליפות העולם בטורניר אורנג' בול היוקרתי בפלורידה. ראש הממשלה העניק לישי כדור טניס עם הקדשה, עליו חתם בפגישה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם אלוף העולם בטניס לנוער, ישי עוליאל בן ה-13 מרמלה. במפגש השתתפו גם שרת התרבות והספורט לימור לבנת, הוריו של ישי, אברהם ופלורט עוליאל, מאמנו ג'אן פוטצ'אר וראש עיריית רמלה יואל לביא.

עם אלוף העולם בטניס לנוער, ישי עוליאל בן ה-13 עם ראש הממשלה ושרת התרבות והספורט. (צילום - קובי גדעון / לע"מ)

עם אלוף העולם בטניס לנוער, ישי עוליאל בן ה-13 עם ראש הממשלה ושרת התרבות והספורט. (צילום – קובי גדעון / לע"מ)

במהלך הפגישה הודיעו ראש הממשלה והשרה לבנת כי המועצה להסדר ההימורים בספורט תעניק לעוליאל מלגה חודשית בסך 1,000 ש"ח באמצעות הקרן לטיפוח ספורטאים מצטיינים. כמו כן יקבל עוליאל מענק בסך 10,000 ש"ח מקרן המשותפת להתאחדות הספורט לבתי הספר 'אתנה' והיחידה לטיפוח ספורטאים מצטיינים.

ישי סיפר לראש הממשלה כי הוא משחק טניס מגיל 5. בשנתיים האחרונות זכה בתואר אלוף ישראל ולפני כשבוע זכה באליפות העולם בטורניר אורנג' בול היוקרתי בפלורידה. ראש הממשלה העניק לישי כדור טניס עם הקדשה, עליו חתם בפגישה.

ראש הממשלה נתניהו אמר לישי  "כל הכבוד על ההישג המרשים. הבאת גאווה גדולה למדינה, לעיר רמלה ולהוריך. אני בטוח שתמשיך להצטיין ותמשיך מסורת מפוארת של טניסאים וטניסאיות ישראלים שהגיעו להישגים גדולים בעולם. המדינה תמשיך לסייע לך למצות את הפוטנציאל שלך ולהמשיך להתקדם".

השרה לבנת אמרה במפגש: "ישי, גרמת למדינה כולה להתאהב  בך. אתה ילד כשרוני ומקסים. אנחנו כולנו מאוד גאים בך ונשתדל לסייע לך במידת האפשר על מנת שתוכל לשמור על מיקומך כאלוף העולם לאורך זמן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן