Skip to content

נבלמה כניסת מהגרים בלתי חוקיים, מגבול מצרים לארץ

לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו מוחזרים, מדי חודש, מאות מסתננים לארצות מוצאם. "על תהליך החזרת מסתננים לארצות מוצאם מופקד חגי הדס, בשיתוף עם רשות ההגירה והאוכלוסין שעושה את עבודתה בצורה מקצועית ואנושית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נבלמה כמעט לחלוטין כניסת מהגרים בלתי חוקיים מאפריקה, מגבול מצרים לישראל. כך עולה מסיכום נתוני חודש דצמבר.

החודש חצו רק 36 מסתנני עבודה בלתי חוקיים את הגבול ממצרים לישראל. כולם נעצרו ואף אחד מהם לא הגיע לערי ישראל. בשבוע שעבר לא היה מסתנן אחד שחצה את הגבול – וזאת לראשונה מאז שנת 2006.

הירידה החדה במספר הכניסות הבלתי חוקיות מגבול ישראל-מצרים, חלה בחודש יולי – שבו נכנסו לישראל רק 268 מהגרים בלתי חוקיים. מאז הירידה היא מתמשכת. בינואר השנה, לשם השוואה, היה השיא בחדירת מסתננים מגבול הדרום – 2295 בני אדם בתוך חודש אחד. בסיכום שנת 2012 יצאו מישראל 9207 שוהים בלתי חוקיים, מהם 3920 מאפריקה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הצלחנו לבלום את תופעת ההסתננות הבלתי חוקית. אחרי שרק השנה היו חודשים שמידי חודש אלפי מסתננים חצו את הגבול והגיעו לערי ישראל, כבר כמה חודשים שאף מסתנן לא מגיע לאילת, באר-שבע, תל-אביב ולאף יישוב בישראל. במקביל אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך החזרת מסתננים לארצות מוצאם עליו מופקד חגי הדס, בשיתוף עם רשות ההגירה והאוכלוסין שעושה את עבודתה בצורה מקצועית ואנושית. מידי חודש כבר יוצאים מכאן מאות מסתננים לארצות מוצאם ובהמשך ייצאו אלפים בכל חודש עד שעשרות האלפים שנמצאים פה בניגוד לחוק ישובו לארצות מוצאם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן