Skip to content

נתניהו: "מתקיימים תיאומים בין השמאל לחרדים"

תשדירי הבחירות הראשונים של הליכוד ביתנו יציגו את את מה שהליכוד וישראל ביתנו רואים כהישגי הממשלה: הוזלת הסלולר, חוק חינוך חינם, עצירת המסתננים ממצרים, המאבק נגד הגרעין האיראני ועצירת הטרור. "יש רק מנהיג אחד עם נסיון, עוצמה, יכולת קבלת החלטות והצלחות מוכחות - ראש הממשלה בנימין נתניהו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טוען כי ידוע לו על מגעים ותיאומים בין חלק ממפלגות השמאל לבין החרדים. נתניהו אמר זאת היום במסיבת עיתונאים שקיים עם נציגי התקשורת ברוסית. "מתקיימים מגעים בין שלוש רשימות – של לבני, של לפיד ושל שלי", אמר נתניהו. "למפלגות הללו, אין שום מכנה משותף. הם באים מהצד השמאלי, אך אין שום נושא כלכלי, חברתי ומדיני שמחבר בינהן, מלבד הרצון והשאיפה להפיל אותי ואת שלטון הליכוד – ישראל ביתנו. אני יודע שאפילו מתקיימים מגעים ותיאומים בין חלק ממפלגות השמאל למפלגות החרדיות. אסור לסכן את שלטון המחנה הלאומי, דבר שיוביל לעוד ויתורים, לחלוקת ירושלים ולפגיעה באינטרסים החיוניים והביטחוניים של אזרחי ישראל".

מתוך אחד מתשדירי התעמולה של הליכוד
מתוך אחד מתשדירי התעמולה של הליכוד ביתנו

תשדירי הבחירות הראשונים של הליכוד ביתנו יציגו את את מה שהליכוד וישראל ביתנו רואים כהישגי הממשלה: הוזלת הסלולר, חוק חינוך חינם, עצירת המסתננים ממצרים, המאבק נגד הגרעין האיראני ועצירת הטרור הפלסטיני. בתשדירים ינסה הליכוד ביתנו להעביר את התחושה שיש רק מנהיג אחד עם נסיון, עוצמה, יכולת קבלת החלטות והצלחות מוכחות – ראש הממשלה בנימין נתניהו.

פן נוסף שהתשדירים הראשונים יתמקדו בו הוא האיחוד בימין של הליכוד וישראל ביתנו – מול הפילוג בשמאל של שלי, יאיר וציפי "שתומכים בנסיגות וחלוקת ירושלים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן