Skip to content

נסיעות חינם באוטובוסים וברכבת הקלה בירושלים

במטרה לעודד שימוש בתחבורה ציבורית בזמן השלג הצפוי לרדת היום בעיר. הנסיעה חינם תתחיל בשעה שש בערב ועד חצות או עד גמר השירות. אם יימשך שלג גם מחר, יימשך השירות המיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הרכבת הקלה (צילום: נבות מילר, ויקימדיה)
הרכבת הקלה בירושלים (צילום: נבות מילר, ויקימדיה)

בשורה טובה לתושבי ירושלים. החל מהשעה 18:00 בערב אפשר יהיה לנסוע בכל קווי האוטובוסים העירוניים וברכבת הקלה בירושלים ללא תשלום. כך החליט שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

השר כץ החליט לאפשר לתושבי ירושלים נסיעה חינם בקווי האוטובוסים העירוניים של אגד וברכבת הקלה, במטרה לעודד את השימוש בתחבורה ציבורית, בגלל השלג הצפוי להתחיל לרדת היום (יום רביעי), וכדי לחסוך מהנהגים את הצורך להשתמש ברכבם הפרטי.

ירושלים המושלגת, שנת 2003 (צילום: Alonfeliks, ויקימדיה)
ירושלים המושלגת, שנת 2003 (צילום: Alonfeliks, ויקימדיה)

שלג גם מחר

הנסיעה חינם באוטובוסים וברכבת תחל הערב, מהשעה 19:00 ותמשך עד חצות, או עד גמר השירות. השר כץ מסר כי אם השלג ימשיך לרדת אפשר יהיה לנסוע חינם, באוטובוסים וברכבת בירושלים גם מחר (יום חמישי) עד לשעות הערב.

על פי תחזית השירות המטאורולוגי שבמשרד התחבורה, צפוי השלג בירושלים להתחיל לרדת היום, בשעות אחר הצהריים המוקדמות ולהימשך עד מחר בשעות הצהריים.

נערכים ל"עלייה לרגל"

במשרד התחבורה החלו להיערך ל"עלייה לרגל" של אזרחים רבים לירושלים, בעקבות השלג. בין השאר נבחנת אפשרות להגדיל את מספר הקרונות של הרכבת מתל אביב לירושלים (העוברת דרך בית שמש), במטרה להדביק את הביקושים הצפויים לרכבת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן