Skip to content

לבני בקניון איילון: "באנו לעורר את ציבור המתלבטים"

חברי התנועה חילקו לעוברים ושבים בקניון שקיות קפה עם הכיתוב "ישראל תתעוררי" ויו"ר התנועה הודיעה: "יש קבוצה גדולה מאוד של מתלבטים שיכריעו את הבחירות האלו ואין פריבילגיה לאף אחד מהם להישאר בבית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר התנועה, ציפי לבני, חברי הרשימה עמיר פרץ, יואל חסון, דוד צור ובועז נול ועשרות תומכים צעירים יצאו הבוקר, חמושים בדגלי ישראל ודגלי התנועה, לקניון איילון לעורר את ציבור המתלבטים. צעירי התנועה חילקו לעוברים ושבים בקניון שקיות קפה עם הכיתוב "ישראל תתעוררי" ויו"ר התנועה לבני הדגישה כי המאבק בבחירות האלו הוא על עתיד הציונות וכי הדרך היחידה לשמר אותה היא על ידי הסדר מדיני.

הקהל במקום לא נותר אדיש ולבני שוחחה ארוכות עם אזרחים ואזרחיות, שחלקם עדיין מתלבטים באשר להצבעתם.

ציפי לבני משכנעת בקניון איילון (צילום: sodavideo)
ציפי לבני משכנעת בקניון איילון (צילום: sodavideo)
"הבחירה היא בין שתי מדינות שונות"
"הבחירה היא בין שתי מדינות שונות" (צילום: sodavideo)

יו״ר התנועה ציפי לבני אמרה למתלבטים: ״באנו לעורר את הציבור הישראלי-הבחירות האלו הן על פניה של המדינה והבחירה היא בין שתי מדינות שונות. ישנה קבוצה גדולה מאוד של מתלבטים שיכריעו את הבחירות האלו ואין פריבילגיה לאף אחד מהם להישאר בבית ולהיוותר אדיש – זו מלחמה על העתיד של כל אחד מכם ועל העתיד של הילדים שלכם.

"הסדר מדיני הוא הדרך היחידה לשמור על מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית, בלעדיו נמשיך לראות את ההתדרדרות בכל התחומים – המדיני, הכלכלי והערכי. זה מאבק על קיומה של הציונות, לא פחות מכך, מול קבוצה קיצונית שתעשה הכל אחרי הבחירות כדי למנוע מאיתנו הסדר מדיני, קבוצה שמאמינה בעליונות ההלכה על החוק ומעדיפה את ארץ ישראל השלמה על פני המדינה היהודית. זו הקבוצה שתשתלט על חיינו אם לא תצאו מהבית להצביע נגד הקיצוניות הזו ובעד השפיות״.

לבני הוסיפה: ״אני מבקשת מכם שתיתנו לי את הכוח להילחם למען הסדר מדיני ולהחזיר את התקווה לאזרחי ישראל, אעשה זאת בכל כוחי כי זה הדבר הנכון לישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן