Skip to content

אלביט מערכות מקימה בהודו מיזם ארטילרי משותף

המיזם האסטרטגי הוא בשיתוף עם הקונצרן ההודי Bharat Forge. המיזם מיועד לספק את צורכי משרד הביטחון ההודי, למצוא פתרונות מתקדמים בתחום הארטילריה ולעסוק בפיתוח מוצרים עתידיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות חתמה, באמצעות החברה הבת שבבעלותה המלאה, אלביט מערכות יבשה ותקשו"ב, הסכם עם הקונצרן ההודי Bharat Forge מקבוצת Kalyani להקמת מיזם אסטרטגי משותף בהודו, בתחום הארטילריה. הקמת המיזם נועדה לענות על צרכיו של משרד הביטחון ההודי, כמו גם לקוחות ממשלתיים נוספים בהודו, ולספק להם פתרונות מתקדמים בתחום הארטילריה.

תותח ATAMO של אלביט מערכות
תותח ATAMO של אלביט מערכות

יכולות בשילוב ניסיון

באמצעות המיזם המשותף יציעו החברות פתרונות המבוססים על היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של אלביט מערכות הנמצאות בשירות מבצעי בקרב לקוחות ברחבי העולם, בשילוב עם הניסיון העשיר של Bharat Forge בתכנון, פיתוח, ייצור ובדיקה של מערכות מתקדמות. כמו כן, יעסוק המיזם המשותף בפיתוח מוצרים עתידיים.

"אנו גאים בשילוב הכוחות עם Bharat Forge, ומאמינים כי ביכולתנו להציע פתרונות מתקדמים המבוססים על הניסיון העשיר והטכנולוגיה המתקדמת של שתי החברות, במטרה להפוך לספק מוביל של משרד הביטחון ההודי ושל לקוחות ממשלתיים נוספים במדינה", מסביר בצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל חטיבת יבשה ותקשו"ב לשעבר והנשיא המיועד של אלביט מערכות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן