Skip to content

תלונות על הטרדה מינית נגד הח"כ לשעבר מיכאל רצון

הנשים טענו כי רצון הטריד אותן מילולית בעת שכיהן כראש נת"ע. רצון הכחיש הכול וטען באמצעות פרקליטו כי מדובר במסע רדיפה נגדו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל מנהלת בימים אלה חקירה נגד חבר הכנסת לשעבר, מיכאל רצון, איש הליכוד, בחשד להטרדות מיניות אותן ביצע בשלוש עובדות של חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירונית), בעת שכיהן כראש החברה. רצון כיהן בעבר כסגן שר מטעם הליכוד ועד לאחרונה שימש יו"ר של החברה הממשלתית. החקירה נפתחה לאחר ששלוש נשים שעבדו עימו התלוננו כי הטריד איתן מילולית. אחת המתלוננות אף טוענת כי רצון תקף אותה פיזית.

לא הטרדתי. מיכאל רצון (צילום: אתר הכנסת)
לא הטרדתי. מיכאל רצון (צילום: אתר הכנסת)

רצון עצמו הכחיש את המיוחס לו, אך שיתף פעולה עם החוקרים. הוא אף הסכים לעבור בדיקת פוליגרף כדי להוכיח את חפותו. בא כוחו של רצון, עורך הדין יובל ששון, הגיב לתקשורת ואמר כי "התלונות שאמיתותן נבדקת כעת הוגשו כחלק ממסכת רחבה מאוד של רדיפה אחרי מרשי. הוא שיתף פעולה באופן מלא עם המשטרה והשיב על כל שאלות החוקרים. ישנן ראיות חד משמעיות המזימות את הטענות נגדו. בטוחני כי מרשי לא יזקק להוכיח את חפותו בבית המשפט. סופה של החקירה הזו להיסגר במהרה לאחר בירור קצר של העובדות. בכוונת מרשי לחשוף את מי שעומד מאחורי הרדיפה הזו ולטהר את שמו".

רצון נמצא עתה בתקופת המתנה להחלטה של שר התחבורה ישראל כץ על חידוש כהונתו כיו"ר חברת נת"ע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן