Skip to content

נסגר תיק החקירה באונס הילדה בת החמש במודיעין עלית

חוקרי המשטרה סבורים כי הידיעה בדבר האונס מצוצה מהאצבע. עם זאת, נחשפו במהלך החקירה חשדות למעשים מגונים בילדים ואלו עלולים להביא לכתבי אישום. במשטרה נשקלת האפשרות להגיש כתב אישום נגד רכזת גני הילדים על הכשלת עובד ציבור. פרקליטיה: אם הסיפר שלה הוביל לגילויים נוספים של מקרי אונס... מגיע לה ציון לשבח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוקרי ימ"ר מחוז ש"י במשטרת ישראל החליטו היום (ראשון) לסגור  את תיק חקירת האונס של הילדה בת החמש ממודיעין עילית. לדברי חוקרי המשטרה, התברר שרכזת הגנים שהגישה את התלונה, בדתה מלבה את סיפור האונס. במקביל, נשקלת האפשרות להגיש כנגדה אישום פלילי עקב כך.

מודיעין עלית (צילום: יונינה, ויקימדיה)
הושגה תשומת הלב של המשטרה. מודיעין עלית (צילום: יונינה, ויקימדיה)

כמה ימים לאחר שנפתחה החקירה, פורסם כי נחקרה אשת חינוך שהתלוננה אך חזרה בה לאחר שטענה כי נדרה נדר לא לחשוף את הידוע לה. בימים הראשונים של החקירה עלה חשד כבד כי המקרה הספציפי שעליו דובר לא היה ולא נברא. לפני כשבועיים אישרה המשטרה כי מתנהלת חקירה בחשד שילדה כבת חמש נאנסה במודיעין עילית על ידי גבר חרדי. חקירת האירוע החלה בעקבות העדות, שהתבררה כשקרית, על טיפול רפואי כביכול שקיבלה הילדה לפני ששוחררה. אנשי הארגון הרפואי הפנים-חרדי סירבו לשתף פעולה עם החקירה וכך גם אזרחים אחרים.

לפני מעט יותר משבוע ציינו במשטרה כי לא בטוח שאכן ילדה נאנסה, אך המשיכו לחקור. יחד עם זאת, החקירה חשפה מקרים נוספים שהובילו לחקירות אחרות וייתכן שעקב כך יוגשו כתבי אישום. במחוז ש"י אמרו כי במהלך החקירה התגלו מספר מקרים של מעשים מגונים בילדים במודיעין עילית, ונמסר כי מקרים אלו נבדקים.

בתגובה לכך מסרו עו"ד ינודה פריד וטל גבאי, באי כוחה של רכזת הגנים בהודעה לתקשורת: "טרם קיבלנו הודעה רשמית על החלטת המשטרה, אולם על פי הפרסומים, משתמע שגרסתה של מרשתנו הייתה נכונה, ובאמת מאמינים לה שתכלית סיפור הבדיה הייתה לעורר מודעות לכך שמקרים נוספים לא מטופלים על ידי המשטרה והרשויות. לאור זאת, במידה שהנושא באמת הביא למציאת חשדות נוספים למקרי אונס והטרדות מיניות כלפי קטינים, הרי שמגיע לה ציון לשבח על אזרחות למופת". הם הוסיפו כי תמוהה בעיניהם הידיעה, כי בכוונת המשטרה להאשים את מרשתם בעבירה של הכשלת עובד ציבור ולהגיש נגדה כתב אישום.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן