Skip to content

הערב: משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד

מכבי והפועל ראשל"צ מועמדות להעפיל שוב לגמר על חשבון סביון ובני הרצליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד יערכו הערב באולם "מטרו-ווסט" ברעננה. המשחק הראשון (18:15) יפגיש את מחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ מול סביון, במפגש בין שלמה הופמן (סביון) לסער פרנקל (הפועל), שעבדו עד לאחרונה כצוות האימון של נבחרת ישראל.

פרנקל: "הדינמיקה בחצי הגמר תהיה שונה מאשר ברבע הגמר, ואנחנו צריכים לדאוג שהיא שוב תתפתח לכיוון שלנו כי סביון קבוצה מסוכנת בטח ביום נתון. עשינו את ההכנה כדי שמי שבאמת פייבוריטית היא זאת שתנצח. יש הרבה התרגשות, בכל זאת אנחנו מחזיקי הגביע עד שלא יקבע אחרת". הופמן: "הגביע זה בונוס, והגישה שאנחנו שמחים על כל שלב שאנחנו עוברים, ואת מה שנעשה מול הפועל ראשל"צ נקבל באהבה. המטרות שלנו הן להישאר בליגה, ושם אנחנו רוצים להשקיע את כל כולנו, לשחק יותר טוב ולצבור את הנקודות שאנחנו צריכים להשיג".

כאמור, הבדלי גישות. הבדלי דורות והבדלים ביחסי הכוחות בין הקבוצות. חוץ מזה, זה מין דרבי קטן של אקסים באדום. גיל יעקב ושחר מיארה, שנפגשו אגב אחד מול השני בגמר 2011 שנערך בגן נחום בו גיל יעקב הוליך את מכבי ראשל"צ לזכייה עם 8 שערים. שניהם מובילים את סביון שנה שנייה ברציפות לחצי הגמר (בעונה שעברה זה נגמר בהפסד 33:29 למכבי ת"א). כמובן שיש את עידן יעיש הפיבוט, ואת אלירן רן שהגיע לסביון מהפועל לאחרונה.

בחצי הגמר השני, 20:30, בני הרצליה תנסה להפתיע את האלופה מכבי ראשל"צ. "דווקא במשחק כזה לנו יש יתרון. אנחנו יכולים לבוא ולהתמודד שווה בשווה מול מכבי ראשון. הם טובים ומנוסים יותר, אבל אנחנו מגיעים כדי לנצח. כל השחקנים יודעים שאין דרך חזרה ממשחק חצי גמר גביע, ואנחנו רוצים גם לעשות את ההפתעה", אומר בני אינגל מאמן הרצליה.

אולג בוטנקו, מאמן מכבי ראשל"צ: "הרצליה עם שחקנים ברמה גבוהה, ומלאה בכישרון. אנחנו מוכנים מנטלית ומקצועית. המוטיבציה תהיה בשיא. תמיד מתרגשים במעמד כזה, והוא מחייב אבל מכבי ראשל"צ הוא מועדון שיודע לתפקד במעמדים הללו" . חצי הגמר השני שלנו הוא למעשה שיחזור המשחק מלפני שנתיים. אז, היו על הקווים צוותים אחרים. סער פרנקל העלה את הרצליה אבל הפסיד 33:23 לגלעד מאור שהדריך את מכבי ראשל"צ. עבור בוטנקו זה למעשה מבחן ראשון משמעותי העונה בזירה המקומית. עבור הרצליה, עצם ההגעה שלה לחצי הגמר מתקבלת הפעם כהישג מובן מאליו. בכל זאת המועדון הנפלא הזה עבר התקדמות גדולה בשנים האחרונות, וגם העונה מיתג את עצמו ברביעייה המובילה של ליגת ווינר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן