Skip to content

הוחרמו תרופות שנמכרו בבית טבע ברמת אביב בת"א

בפעילות משותפת של לשכת הבריאות מחוז תל אביב והמשטרה, הוחרמו בסוף השבוע תרופות רבות בבית טבע "נווה אביבים" ברח' יהודה הנשיא ברמת אביב. בביקורת הפתע נתגלו תרופות רבות ובהן תרופות פסיכיאטריות, הורמונאליות, משככי כאבים, אנטיביוטיקה, תרופות לטיפול באין אונות ובדלקות ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד הבריאות מדווח כי תרופות רבות הוחרמו בסוף השבוע בפעילות משותפת של פקחי מחלקת הרוקחות בלשכת הבריאות מחוז תל אביב ושוטרי מרחב הירקון של משטרת תל אביב. הפעילות התבצעה בבית טבע "נווה אביבים" ברח' יהודה הנשיא 34 ברמת אביב, ת"א, לאחר שלמשרד הבריאות הגיעו ידיעות על "תחנה לממכר תרופות" הפועלת בתוך בית הטבע. 

תרופות שהוחרמו (צילום: משרד הבריאות)
תרופות שהוחרמו (צילום: משרד הבריאות)

בביקורת הפתע נתגלו תרופות רבות ובהן תרופות פסיכיאטריות, תרופות הורמונאליות, משככי כאבים, אנטיביוטיקה, תרופות לטיפול באין אונות, תרופות לטיפול  בדלקות, תרופות ליתר לחץ דם, לפעילות יתר של בלוטת התריס ועוד. כל התרופות הוחרמו על ידי פקחי משרד הבריאות. 

בעליו של בית הטבע, רם פרידמן, הוא רוקח אשר משרד הבריאות שלל לאחרונה את רישיונו בהליך משמעתי למשך 18 חודשים, לאחר שהואשם בעבירות של סחר בתרופות "יד שניה" ומכירת תרופות ממקורות לא ידועים, מעשים אותם ביצע כאשר שימש כרוקח בבית מרקחת שפעל באותה הכתובת ואשר נסגר ב-2009 בצו סגירה שהוציאה רופאת המחוז של משרד הבריאות. 

פרידמן, שהתנגד לביקורת, גם סירב למסור לפקחי משרד הבריאות את זהות המקורות מהם רכש את התרופות, מה שמגביר את חששם של אנשי משרד הבריאות כי מדובר בתרופות גנובות או מזויפות.

משרד הבריאות שב ומזהיר כי אין לרכוש תרופות בבתי טבע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן