Skip to content

פייגלין: להחרים נאום אובמה בכנסת, אם לא יביא את פולארד

ח"כ משה פייגלין קורא בעמוד הפייסבוק שלו להחרים את נאום אובמה בכנסת, אם לא יביא אתו את פולארד. אבל, בינתיים, כלל לא ברור אם נשיא ארה"ב יבחר דווקא את הכנסת כמקום לנאומו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ משה פייגלין קורא להחרים את נאום אובמה בכנסת, אם לא יביא אתו את פולארד, או לפחות הבטחה לשחררו מהכלא. פייגלין כנראה שכח לבדוק אם נשיא ארה"ב ינאם בכנסת.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב ח"כ פייגלין: "ביום תענית אסתר הבנתי שהגענו לקו האדום שמעבר לו – אנו מאבדים את אחינו יהונתן פולארד.

שכח לבדוק. פייגלין. (צילום: מעמוד הפייסבוק של הח"כ)
שכח לבדוק. פייגלין. (צילום: מעמוד הפייסבוק של הח"כ)

"נשיא ארה"ב – ברק חוסין אובמה, אמור להגיע לישראל ולנאום בכנסת בערב פסח. ברוך בואך נשיא ארה"ב – עם אחינו יהונתן. "בעזרת ה', כשאובמה ישחרר את אחינו יהונתן, אשמח לכבדו ולהאזין לנאומו במליאת הכנסת. אם חלילה וחס לא ישוחרר אחינו, אני קורא לחברי חברי הכנסת, להצטרף אלי ולהותיר כנסת שוממה בזמן נאומו של ראש המדינה, המוסיפה להחזיק בשבי את אחינו יהונתן כבר כ"ח שנים".

בבדיקה שערך "מגפון" התברר שבכנסת עדיין לא יודעים אם הנשיא אובמה ישא שם נאום או לא. בכנסת רוצים מאוד לראות את הנשיא אובמה נושא את נאומו בפני המליאה, אך עדיין לא התקבלה כל הודעה על כוונותיו, בהקשר זה.

המתחרה העיקרית לכנסת, כמקום לנאום אפשרי של אובמה, היא כיכר רבין. יותר מ-18 אלף אזרחים כבר הביעו רצונם, בעמוד הפייסבוק "אובמה, בוא לכיכר", שנשיא ארה"ב יופיע בנאום בכיכר רבין.

2 Comments

  1. זמבלה
    22 בפברואר 2013 @ 10:12

    אני לגמרי מתנגד לדעות שמביע פייגלין בענייני בטחון התיישבות דת כלכלה חברה וכו' (אולי אפילו בענייני מזג אוויר) אבל בעניין הזה הוא צודק לחלוטין: מדינת ישראל חייבת לתבוע לדרוש לבקש להתחנן ולעשות כל פעולה סבירה כדי לפדות את השבוי יהונתן פולארד, בדיוק כמו את גלעד שליט וכמו שהיה צריך את רון ארד ולא עשו!
    נציגים רשמיים של מדינת ישראל הפעילו אותו, לא שמרו עליו ולבסוף נטשו אותו בצורה נבזית! מדינת ישראל חייבת לעשות כל פעולה סבירה כדי לשחרר אותו

  2. יפה
    22 בפברואר 2013 @ 0:41

    אחרי שנחשפנו לאופן הטיפול בסוכן משלנו נדמה שאנחנו צריכים להודות לאמריקנים שבפולארד טיפלו יחסית בכפפות של משי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן