Skip to content

אליפות ישראל במירוצי שדה תיערך מחר בפארק הירקון

בכל שנה, לקראת סוף חודש פברואר, הופכים עיריית ת"א ואיגוד האתלטיקה את גבעת המופעים בפארק גני יהושע לגבעת מרוצי השדה של אליפות ישראל. אלו שפוקדים את המקום בהופעות מוסיקה, יופתעו גם השנה כשיגיעו למקום, ולמעשה לא יכירוהו כלל, כל זאת לקראת אליפות ישראל במרוצי שדה שהפכה לתחרות היחידה באתלטיקה בה ילדים בגילאי 11 מתחרים לצדם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכל שנה, לקראת סוף חודש פברואר, הופכים עיריית ת"א ואיגוד האתלטיקה את גבעת המופעים בפארק גני יהושע לגבעת מרוצי השדה של אליפות ישראל. אלו שפוקדים את המקום בהופעות מוסיקה, יופתעו גם השנה כשיגיעו למקום, ולמעשה לא יכירוהו כלל, כל זאת לקראת אליפות ישראל במרוצי שדה שהפכה לתחרות היחידה באתלטיקה בה ילדים בגילאי 11 מתחרים לצדם של האתלטים הבכירים והבוגרים.

 קשה מאוד לדבר על מועמדים ברורים לניצחון בין הבוגרים באליפות של מחר (שישי, החל מ-9:00). ולמרות כל זה, ברור שבין הגברים ימר גטהון ממכבי ת"א וגירמה אמרה מאתלטי אורן השרון הם שניים כאלו. ימר, האלוף המכהן ששהה במחנה אימון באתיופיה ישאף להשיג תואר שני ברציפות, והפעם, סביר להניח שהוא יקדיש אותו לאביו המנוח שהלך לעולמו לפני כשבועיים.

 גם בין הנשים אין מועמדות שעליונותן עולה על האחרות במידה ניכרת. ראויות לציון יערה זנגי-רדושיצקי ואור כרמלי מהפועל חולון שעמדו לפני כחודש וחצי על דוכן המנצחות במרתון ווינר טבריה, אזאוונט טקה ממכבי ת"א, רוני גדיש מחולון והלן וולפסון ממכבי חיפה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן