Skip to content

חשד שאבי הנערה שנמצאה בבור מים – רצח אותה

גופת הנערה התגלתה אמש בבור מים ביישוב כסייפה. הבוקר נעצר אביה בחשד כי הוא זה שרצח אותה בשל קשר שהיה לה עם אדם אחר, בניגוד לדעתו. היום לאחר שהוארך מעצרו, שחררה המשטרה את האב לאחר שדו"ח פתולוגי קבע שעל גופה לא היו סימני אלימות.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוטרי ימ"ר משטרת באר שבע עצרו הלילה (שני) את אביה של נערה בת 15, שגופתה התגלתה אתמול בבור מים באזור הישוב הבדואי כסייפה. הנערה נעלמה אתמול בשעות הבוקר. אביה בן ה-51 הגיש תלונה במשטרה וסיפר כי בתו לא נהגה לעזוב את הבית בלי להודיע על כך. הוא הביע חשש כי היא נפלה לאחד מבורות המים באזור ואף העלה חשד לפיו מישהו דחף אותה לשם.

צוות צוללנים ואנשי יחידת חילוץ ערד, שירדו אל הבור, מצאו את גופת הנערה וחילצו אותה משם. היום בבוקר הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע. שופט בית המשפט, איתי ברסלר גונן, נענה לבקשה והאריך את מעצרו בשלושה ימים. נציג המשטרה טען, כי בידי המשטרה מידע שלפני נפילתה הופעלה אלימות כלפי הנערה וכי הסכסוך עמה נבע לכאורה על רקע קשר שהיה לקטינה עם אדם אחר, בניגוד לדעתם של אביה ובני משפחה אחרים. עוד נטען כי לאב יש עבר פלילי והוא מוכר למשטרה.

"עוד עולה מתיק החקירה, כי היה קשר של שתיקה בין בני המשפחה, באשר  לתגובתה של המשפחה ביחס לאותו קשר רומנטי שהיה לקטינה", קבע השופט והוסיף: "כאשר הדברים מבוצעים על רקע כבוד המשפחה ובתוך המשפחה, יש קושי רב יותר לחקור ועל בית המשפט לתת דעתו לכך בקציבת ימי החקירה ובפיקוח על החקירה". מעצרו של האב הוארך. מאוחר יותר בשעות הערב, שוחרר האב ממעצרו, לאחר שתוצאות הבדיקה הפתולוגית שהגיעו לידי המשטרה קבעו כי לא נמצאו על גופתה סימני אלימות שהם. כעת נבדקת ההשערה כי הנערה שמה קץ לחייה עקב רצון המשפחה להשיא בניגוד לרצונה.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן