Skip to content

הליכוד ביתנו ללפיד: תיק החוץ יישאר בידינו

לדברי גורמים בכירים הציע ראש הממשלה נתניהו, את תיק האוצר, למפלגתו של יאיר לפיד. במפלגת יש עתיד לא מתלהבים. בנט, לעומת זאת, ישמח לקבל את התיק לידיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חרף דרישתה של יש עתיד, בראשותו של יאיר לפיד – משרד החוץ יישאר בידי הליכוד ביתנו. כך, לדברי גורמים בליכוד, הובהר במגעים הקואליציוניים למפלגתו של לפיד. לפיד בינתיים מתעקש.

במפלגת יש עתיד ראו את משרד החוץ כיעד שאותו יש להשיג עבור יו"ר המפלגה יאיר לפיד. אולם בליכוד הבהירו כי אצלם חושבים אחרת וכי התיק הזה מיועד עבור ח"כ אביגדור ליברמן, עם סיום משפטו.

לא יהיה שר החוץ. יאיר לפיד (צילום: דן בר דוב)
לא יהיה שר החוץ. יאיר לפיד (צילום: דן בר דוב)

גורמים בכירים בליכוד אמרו הערב כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הציע ליאיר לפיד את תיק האוצר בממשלה הבאה. אבל, בינתיים הולך ומסתמן כי יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, עשוי להתמנות כשר האוצר בממשלתו החדשה של בנימין נתניהו. בנט הודיע היום לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מקבל את הצעתו לקבל את התיק, לאחר שלפיד הודיע כי אינו מעוניין בתיק.

על פי המסתמן הבית היהודי יקבל גם את תיקי השיכון, הדתות והתרבות, אם כי ייתכן שתיק השיכון  יינתן, בסופו של דבר, ליש עתיד. יש עתיד אמורה לקבל את תיקי החינוך, והרווחה והפנים – אך ישנה אפשרות כי במקום הפנים הם יקבלו את תיק השיכון. יש עתיד דורשת לקבל גם את ראשות ועדת הכספים.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן