Skip to content

רופא צבאי חשוד במעשי אינוס ובמעשים מגונים בחיילות

בתחילת החודש נודע כי לפרקליטות הצבאית הגיע חומר חקירה ממצ"ח, שהציג בפני הפרקליטות חומר חקירה של רופא צבאי החשוד בעבירות מין בחיילות. הערב הותר שמו לפרסום. ובבית הדין הצבאי נגזרו על מדריך כלואים 45 ימי מאסר לאחר שהציץ מבעד חור בקיר במערומי חיילת כלואה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב (חמישי) הוסר צו איסור הפרסום על פרשה בה נחשד רופא צבאי בעבירות מין. מהפרטים שאפשר לפרסם עולה כי ד"ר אלכסנדר ז'וקוב, רופא צבאי בפיקוד המרכז, חשוד בעבירות מין, ביניהן מעשי אינוס ומעשים מגונים לכאורה בחיילות שבדק.

בעקבות תלונות שהוגשו על ידי כמה חיילות פתחה המשטרה הצבאית (מצ"ח) בחודש דצמבר 2012 בחקירה נגדו, בחשד שביצע את אותן עבירות מין בחיילות שהגיעו אליו לבדיקות שגרתיות. ממצאי החקירה הועברו לאחרונה לידי הפרקליטות הצבאית לגיבוש ההחלטה אם להעמידו לדין. בעקבות הממצאים, הורתה הפרקליטות להרחיב את החקירה ולבדוק אם הרופא ביצע עבירות מין כלפי חיילות נוספות במסגרת תפקידו הקודם בצבא.

ז'וקוב הוא אזרח עובד צה"ל, המועסק כרופא יחידה באוגדה 340 בפיקוד המרכז. יצוין כי נגד הרופא יש חשדות לכאורה שככל הנראה יגובשו לכתב אישום.

עוד נודע היום כי בית הדין הצבאי שלח אתמול ל-45 ימי מחבוש את מדריך הכלואים  בכלא צבאי, שנתפס מציץ לחיילת כלואה בעת שהחליפה את בגדיה. לאחר שנתפס בקלקלתו, ניסה המדריך לתאם גרסאות כדי שיוכל להסוות את מעשיו. במהלך העמדתו לדין, הועבר המדריך מתפקידו למקום אחר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן