Skip to content

אל על מגדילה את מספר טיסותיה לאילת

את הטיסה הרביעית היומית תפעיל עבורה ישראייר במטוסי ATR-72. היום מפעילה אל על שלוש טיסות ביום לאילת, לאחר תוספת של טיסה יומית היא תפעיל לאילת 21 טיסות בשבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ישראייר ATR-72. שיתוף פעולה עם אל על
ישראייר ATR-72. שיתוף פעולה עם אל על

לקראת הקיץ מגדילה אל על את טיסותיה לאילת והיא תפעיל ארבע תדירויות יומיות לעיר הנופש הדרומית של ישראל. את הטיסה היומית הרביעית תפעיל עבורה ישראייר, במטוסי ATR-72.

מאז אוגוסט 2010 מפעילה אל על שלוש טיסות יומיות לעיר הדרומית. החל מ-21 באפריל השנה תשווק אל על כ-21 טיסות שבועיות לאילת, לעומת 17 טיסות היום. הטיסות הנוספות מתחברות לטיסות בינלאומיות נוספות של אל על בנתיבים מברצלונה, מרסיי, טיסת לונדון (לוטון) וטיסת הדגל מפריז LY324 שעד כה לא התחברו לטיסות אילת.

שיתוף פעולה עם ישראייר

אל על מורשית להפעיל בקו לאילת עד ארבע תדירויות יומיות וסה"כ עד 580 מושבים מדי יום. בגלל מגבלת מספר המושבים ולאור העובדה, כי במטוסי 737 של אל על יש 189 מושבים, יופעלו הטיסות הנוספות באמצעות מטוסי ATR72 של חברת ישראייר, שבהם יש כ-72 מושבים, במתכונת של חכירה רטובה.

אל על מפעילה כיום 3 טיסות יומיות לאילת בימים ראשון עד חמישי בוקר, צהריים וערב, טיסה ביום ו' וטיסה נוספת במוצאי שבת. הטיסות החדשות תופעלנה בימים א', ב', ד', ה' בשעה 22:05 מנתב"ג ובימים ב', ג', ה', ו' בשעות הבוקר המוקדמות מאילת.

יתרון משמעותי לתיירות הנכנסת

"טיסות אל על לאילת ייצרו יתרון משמעותי לתיירות הנכנסת בשל החיבוריות לטיסות הנכנסות והיוצאות של יעדי אל על בעולם זאת בהתאם לאסטרטגיה של חברת אל על לפעול להגדלת תנועת התיירים לעיר באופן משמעותי ולהציע מגוון רחב של אפשרויות טיסה לתושבי אילת והדרום. הגדלת מספר הטיסות הסדירות בין תל אביב לאילת צפויה להגדיל את התיירות הבינלאומית ותיירות הפנים לאילת", מסביר דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן