Skip to content

גם פרס מטייל בפסח בכנרת עם עובדי בית הנשיא

נשיא המדינה יצא לטיול פסח המסורתי בחיק הטבע. פרס שר שירי ארץ ישראל בפסטיבל עין גב לזמר עברי והצטרף לשיט יחד עם דייגי הכנרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר ימים עמוסים בפגישות מדיניות ובטקסים בעקבות ביקור נשיא ארצות הברית ברק אובמה בישראל, התפנה נשיא המדינה שמעון פרס יחד עם כל בית ישראל לטיול פסח המסורתי בחיק הטבע. הנשיא וצוות עובדי בית הנשיא ומשפחותיהם ניצלו את ימי החג הנעימים לביקור בסובב כנרת ועין גב. אמש שר הנשיא שירי ארץ ישראל בפסטיבל עין-גב לזמר עברי ולמחרת חנך את הספינה "סוסיתא" של חברת שייט כנרת, הקרויה על שמה של הספינה הראשונה של קיבוץ עין-גב משנת 1952 בשיט יחד עם הדייגים. 

משיט את הספינה "סוסיתא" לחוף מבטחים (צילום: גיל אליהו)
משיט את הספינה "סוסיתא" לחוף מבטחים (צילום: גיל אליהו)
(צילום: גיל אליהו)
חוזר לנופי ילדותו. פרס (צילום: גיל אליהו)

הנשיא הצטרף לדיג בכינרת בהובלתו של הדייג מנחם לב וצוות הספינה סוסיתא וצפה בנופיה המרהיבים של הכנרת. הנשיא שוחח עם צוות הספינה והדייגים והופתע לשמוע כי כולם צעירים מתנדבים אשר עלו לישראל והתאהבו בה.

הנשיא פרס, לא הסתפק בשייט עצמו, לקח פיקוד בספונטניות על הספינה "סוסיתא" וניווט אותה כל הדרך חזרה לנמל עין-גב. בסיום השיט הודה הנשיא כי הנופים היפים ביותר בעולם נמצאים במדינת ישראל הלא הם נופי הכנרת וכי בכל פעם שמגיע לאזור הוא מרגיש כי חזר לנופי נערותו נופי הכנרת אשר נשקפו מקיבוץ ילדותו, אלומות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן