Skip to content

אלביט מערכות נבחרה כחברה ב-IFBEC

International Forum of Business Ethical Conduct הוא הארגון הבינלאומי לאתיקה עסקית של תעשיות הביטחון התעופה והחלל. מטרת ארגון לקדם ולטפח, סטנדרטים אתיים ולחלוק מידע ושיטות עבודה מומלצות בתחום האתיקה העסקית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

דיויד בלוק טמין. החברה הישראלית הראשונה החברה בארגון
דיויד בלוק טמין. החברה הישראלית הראשונה החברה בארגון

אלביט מערכות הודיעה היום כי נבחרה כחברה 24 ב-International Forum of Business Ethical Conduct, הארגון הבינלאומי לאתיקה עסקית של תעשיות הביטחון התעופה והחלל.

אלביט מערכות התקבלה כחברה בארגון בזכות עמידתה בכללי אתיקה עסקית וממשל תאגידי.

צ'רלי צ'דוויק, יו"ר IFBEC אמר: "אנו שמחים על החלטת אלביט מערכות להצטרף לשיח העולמי בנושאי אתיקה בתחום הביטחוני. אנו מעריכים את המחויבות של אלביט לעקרונות האתיים בעולם ומצפים כי תוביל ותקדם את עקרונות הארגון".

עו"ד דיויד בלוק טמין, סמנכ"ל אלביט מערכות, ראש אגף ממשל תאגידי ויועץ משפטי בכיר, שייצג את החברה ב- IFBEC, אמר: "אנו גאים להיות החברה הישראלית הראשונה הנמנית עם ארגון מוערך זה. חברותנו בארגון מדגישה את מחויבותה רבת השנים של אלביט מערכות לאתיקה בכל תחומי הפעילות של החברה".

מטרת ארגון IFBEC היא לקדם ולטפח, באמצעות עקרונות בינלאומיים, סטנדרטים אתיים בקרב תעשיות הביטחון, התעופה והחלל בעולם ולחלוק מידע ושיטות עבודה מומלצות בתחום האתיקה העסקית.

בין חברי הארגון נמנות חברות מובילות בתחום הביטחון, התעופה והחלל בארצות הברית ובאירופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן