Skip to content

לוח זמנים חדש לרכבת ישראל

בין השאר, יוארכו שעות פעילות הרכבות ביום שישי, עד לכניסת השבת. יוקדמו שעות פעילות הרכבות לאחר יציאת השבת. המטרה, לפי מנכ"ל הרכבת: "לשפר את זמינות הרכבות ולעדכן את לוחות הזמנים כך שיוכלו לשרת מספר גדול יותר של נוסעים בצורה טובה יותר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רכבת ישראל מכניסה לפעילות לו"ז חדש ושיפורים נוספים בקווי הרכבת. עיקרי השינויים בלו"ז אביב 2013:

•  יוארכו שעות פעילות הרכבות ביום שישי, עד לכניסת השבת. יוקדמו שעות פעילות הרכבות לאחר יציאת השבת.

•  ת"א-באר שבע: תוספת של 4 רכבות לילה (2 לכל כיוון) בין השעות 22:41 – 00:41. רכבות הלילה יעצרו גם בתחנת להבים-רהט (שתחל לפעול 24 שעות ביממה).

•  יבנה מערב – ת"א – הוד השרון: קיצור זמני הנסיעה בקו. כיום, רכבות הנוסעים יוצאות פעמיים בשעה מתחנת יבנה מערב צפונה וזמן הנסיעה לת"א מרכז סבידור עומד על 36 דקות. בלו"ז החדש משך זמן הנסיעה יעמוד על 34 דקות נסיעה לרכבת אחת, שתעצור בכל תחנות הביניים, ו-30 דקות נסיעה לרכבת השנייה שלא תעצור בתחנות צ.חולון וחולון-וולפסון (תחנות אלו תקבלנה שירות של שתי רכבות בשעה, וזאת כי מתחנת ראשל"צ מערב יוצאות 3 רכבות בשעה). הארכת שעות פעילות הקו – כיום מסתיימת פעילות הרכבות בקו זה בין השעות 21:00-22:00. בלו"ז החדש יוארכו שעות הפעילות בשעתיים נוספות.

•  ק.מוצקין – חיפה: הפעלת רכבת נוספת (רביעית בשעה) בין מוצקין לחיפה חוף הכרמל, בשני הכיוונים, בשעת השיא 08:00-09:00. הפעלת 2 זוגות רכבות חדשות קו עכו – מוצקין – חוף הכרמל, בשני הכיוונים, בשעות שיא ערב 16:00-19:00.

•  ראשל"צ (ראשונים)-באר יעקב-לוד גני אביב: כל הרכבות שסיימו את נסיעתן בתחנת ת"א ההגנה ימשיכו בלו"ז החדש את נסיעתן צפונה לתחנות ת"א-השלום ות"א-סבידור מרכז.

•  תוספת רכבת בקו נתניה – ת"א בכל יום בשעה 07:31

•  הוספת קרונות לרכבות הפועלות בקו ת"א-בית שמש-ירושלים

רכבת ישראל (צילום: ציפי מנשה)
רכבת ישראל (צילום: ציפי מנשה)

לדברי מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר: "בשנה שחלפה פעלה חברת רכבת ישראל רבות לשיפור השירות לנוסעינו. הופעלה מערכת ה-PIS שמספקת מידע בזמן אמת על תנועת הרכבות, הפעלנו פיילוט אינטרנט אלחוטי בתחנות וברכבות, שילבנו כרטיס רב קו וכרטיסי נסיעה משולבים עם אוטובוסים בהנחות משמעותיות, הוסדרה העלאת האופניים לרכבות ובימים אלו השקנו אפליקציה מתקדמת לסמארטפונים. בלוח הזמנים החדש אנו פועלים לשפר את זמינות הרכבות ולעדכן את לוחות הזמנים כך שיוכלו לשרת מספר גדול יותר של נוסעים בצורה טובה יותר".

פרטים מלאים אודות לוח הזמנים החדש ניתן למצוא באתר רכבת ישראל ובדף הפייסבוק הרשמי של החברה. נציין כי תכנון הנסיעה באתר הרכבת ובאפליקציה של רכבת ישראל כבר מעודכנים (בחיפוש לתאריך החל מה-6.4.2013) בזמני הרכבות של לוח הזמנים החדש.

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן