Skip to content

בואינג השלימה טיסת ניסוי הסמכה ב-787

הטיסה בוצעה במטוס של חברת התעופה הפולנית לוט. מטרת הטיסה הייתה להוכיח, כי מערכת הסוללה החדשה מבצעת את תפקידה כמתוכנן בתנאי טיסה רגילים ובתנאים לא נורמאליים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מטוס בואינג 787 שנבנה עבור חברת לוט, שבו בוצע טיסת הניסוי להסמכה. צילום: בואינג
מטוס בואינג 787 שנבנה עבור חברת לוט, שבו בוצע טיסת הניסוי להסמכה. צילום: בואינג

בואינג השלימה אתמול טיסת ניסוי להסמכת רישוי למטוס 787. הטיסה בוצעה מטוס שנבנה עבור חברת לוט הפולנית. הטיסה היום מסמנת את מבחן ההסמכה הסופי למערכת הסוללה החדשה של המטוס. בכך השלימה בואינג את הבדיקות הנדרשות של מינהל התעופה הפדראלי (FAA) האמריקני, עבור מערכת הסוללה החדשה של המטוס.

טיסת המבחן המריאה אתמול משדה התעופה פיין פילד (Paine Field) הצמוד למפעל הרכבת המטוסים של בואינג באברט (Everett) במדינת וושינגטון, בשעה 10:39 שעון מקומי. במטוס היה צוות שמנה 11 איש, שכלל שני נציגים מ-FAA. המטוס טס במשך שעה אחת ו-49 דקות ונחת חזרה בפיין פילד בשעה 12:28.

הצוות דיווח לאחר הנחיתה, כי טיסת הדגמת ההסמכה הייתה טובה ונטולת אירועים מיוחדים. מטרת הטיסה הייתה להוכיח, כי מערכת הסוללה החדשה מבצעת את תפקידה כמתוכנן בתנאי טיסה רגילים ובתנאים לא נורמאליים.

בואינג תאסוף עתה את הנתונים שהתקבלו בטיסה ותנתחם ותעביר את החומרים הדרושים ל-FAA. "ברגע שנספק את החומרים, נהיה מוכנים להשיב לבקשות נוספות ולהמשיך בדיאלוג עם FAA, כדי להבטיח שענינו על כל הציפיות שלהם", ציינה בואינג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן