Skip to content

פרס המצוינות ליחידת "העוקץ" של משטרת המחוז הדרומי

לא ברור עד כמה ההולכים על ארבע הבינו את מכלול המחמאות שהיו מנת חלקם ביום זה, אבל הכלבים כיבדו את האורחים בנביחות מתמשכות. ניצב יורם הלוי: "יחידת הכלבנים והפרשים מהווה חלק אינטגראלי בכוח המשימה המבצעי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפקד המחוז הדרומי של המשטרה, ניצב יורם הלוי, חלק השבוע שבחים ליחידת בעלי החיים במחוז דרום בפיקודו של רפ"ק דוד נצר. זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה היחידה לפרס המצוינות. העשייה המדהימה ורבת ההישגים לאורך כול השנה וההובלה במצוינות על פני יתר היחידות בארץ זיכתה את היחידה בביקור מיוחד של מפקד המחוז ניצב יורם הלוי, פרקליט מחוז דרום מומי למברגר וקצין אג"מ דרום נצ"מ אילן פרץ.

(צילום: משטרת ישראל)
(צילום: משטרת ישראל)

לא ברור עד כמה ההולכים על ארבע הבינו את מכלול המחמאות שהיו מנת חלקם ביום זה, אבל הכלבים כיבדו את האורחים בנביחות מתמשכות והסוסים ערכו לפמליה סיור במקום, זאת בנוסף למפגן יכולות מרהיב שהציגו.

ידידו הטוב של השוטר, הוא גם ידידו הטוב של סל הראיות לתביעה, כך מסתבר. תרומתם של הכלבים ללחימה בפשיעה בתפיסת אמצעי לחימה, סמים, שטרות של כסף ועוד תורמת רבות להפללת עבריינים רבים והבאתם אל מאחורי סורג ובריח.

ניצב הלוי ציין כי "יחידת הכלבנים והפרשים מהווה חלק אינטגראלי בכוח המשימה המבצעי וגם באירועי איתור נעדרים. תרומתכם לא תסולא בפז. במשוואה המנצחת של סיכוי העבריין להיתפס בדרום, יש ליחידת בעלי החיים חלק נכבד". ניצב הלוי הצהיר על כוונתו להרחיב את יכולות היחידה ולהכשיר שוטרים מיחידות מבצעיות לוחמות במחוז כפרשים וכלבנים, שיהוו כוח סיוע לעת הצורך. "היקף המשימות איתם מתמודד המחוז הדרומי דורש מאיתנו למצוא דרכים יצירתיות להגדלת היכולות, שוטרים שיוכשרו יוכלו לשמש מכפיל כוח. המצוינות הינה חלק מתרבות הארגון. ההצלחה המקצועית והתפיסות המרשימות של אמצעי לחימה וסמים מהוות תרומה משמעותית ללחימה במחוללי הפשיעה וחיזוק הביטחון בדרום – ישר כוח".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן