Skip to content

אלפים הסתערו על מאות מקומות העבודה ביריד בב"ש

מבקשי העבודה הגיעו מכל רחבי הנגב: ערד, דימונה, שדרות, אופקים, נתיבת ומרהט. יפה שלמה, בת 57, מחפשת עבודה זה חודשיים: "יום אחד זה לא מספיק. אני מקווה שיוסיפו עוד ימי תעסוקה כאלה". גם המעסיקים יצאו מרוצים מהיריד. זהבית מטויז אר אס: "כולם רציניים מאוד ואיכותיים. רואים שהם רוצים לעבוד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יותר מאלפיים מחפשי עבודה הסתערו אמש על יריד התעסוקה שפתח הגרנד קניון בשיתוף עם שירות התעסוקה, הרשות לפיתוח הנגב, חברית "יעדים" וחברת מנפאואר. מבקשי העבודה הגיעו מכל רחבי הנגב: ערד, דימונה, שדרות, אופקים, נתיבת ומרהט.

הגדול במזרח התיכון. הגרנד קניון בב"ש (אתר הפייסבוק של הקניון)
הרבה משרות. הגרנד קניון בב"ש - הגדול במזרח התיכון (אתר הפייסבוק של הקניון)

מנהל שירות התעסוקה בדרום, דוד קלדרון, מסר כי הציב ביריד 23 מעובדי מחוז הדרום של השירות, שיחד עם עשרות נציגי החברות ניסו להתמודד עם גלי האנשים. קלדרון הוסיף: "מדובר באירוע בהיקף גדול מאוד מבחינתנו. יריד של פעם בשנה. לא בכל יום אנו זוכים להציע למחפש התעסוקה מתחם אחד המכיל 250 חנויות ומאות משרות איכותיות עם שכר הוגן, אופציות קידום וסביבת עבודה נעימה. לכן אני לא מופתע מההתנפלות ההמונית שאנו עדים לה".

המשנה למנכ"ל הגרנד קניון, אביבית ויצמן, אמרה כי היריד המרשים מוכיח את מה שהיה ברור לכל, שהגרנד קניון יהיה מהמעסיקים הגדולים ביותר של באר שבע והנגב. עוד היא הוסיפה כי "זהו צעד ראשון לשיתוף פעולה ארוך טווח בין הגרנד קניון, עיריית באר שבע, שירות התעסוקה ומנפאואר. מטרת היריד הייתה לגייס את העובדים הטובים ביותר, שיביאו לתושבי הנגב חווית שירות וחווית קניה שלא נראו כאן עד כה".

רבים הגיעו זמן רב לפני השעה היעודה כדי להבטיח לעצמם כניסה. לרגע אפשר היה לחשוב שמדובר באודישנים ל"כוכב נולד". הבאים היו בני כל הגילאים, ממשוחררי צבא צעירים ועד בני חמישים פלוס.

יפה שלמה, בת 57, מחפשת עבודה זה חודשיים אחרי שנים שעבדה כקופאית: "אני לא מאמינה שאני לא מצליחה למצוא כבר חודשיים עבודה בעיר הזאת. היה לי יותר קל אם היית צעירה יותר, אבל אני מקווה למצוא משהו שיהלום אותי מתוך שפע ההצעות שקיימות פה. יום אחד זה לא מספיק. אני מקווה שיוסיפו עוד ימי תעסוקה כאלה".

גם גבריאל וערן, בני ה- 18, שחיפשו עבודה ביריד, ציינו לטובה את האירוע ואמרו כי הוא תורם רבות למחפשי העבודה: "הייתי שמח לעבוד בכל עבודה שתכניס לי משכורת יפה אמר גבריאל". "זה טוב שעושים אירוע כזה", הוסיף ערן.

גם המעסיקים יצאו מרוצים מהיריד. זהבית רויטקוביץ' מ"טויז אר אס" אמרה: "אין ספק שהיום הזה הוא הצלחה ענקית. אנשים שמתעניינים בעבודה אצלנו יושבים מולי לראיון אחד אחרי השני והם כולם רציניים מאוד ואיכותיים. רואים שהם רוצים לעבוד".

הגרנד קניון החדש ייפתח באופן רשמי ב-28 באפריל ויהיה הקניון הגדול במזה"ת. המבנה משתרע על שטח של כ-60 דונם ומתוכו השטח הבנוי הוא כ-140 אלף מ"ר עם כ-2,200 מקומות חניה ו-250 עסקים. האומדן המעודכן להקמת הקניון עומד על כמיליארד שקלים. בנוסף לכך, סביב הקניון מתוכננים שטחים פתוחים רבים להנאת התושבים באזור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן