Skip to content

ניצב יורם הלוי: "תקיפת קשישים מקבילה בחומרתה לרצח"

ההתייחסות הזו מיתרגמת, לדברי מפקד מחוז דרום במשטרה, הן במדיניות לא לשחרר חשודים לפני שמוצו עמם התהליכים המשפטיים והן בענישה: "סיכמתי עם פרקליטות מחוז דרום שכל תיק של אלימות קשישים שיש בו ראיות לא יגמר בעיסקת טיעון. ראוי גם שהענישה תהיה מחמירה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפקד מחוז דרום במשטרה ניצב יורם הלוי התארח בשבתרבות בבאר שבע והתייחס לסוגיית
האלימות נגד קשישים שהפכה לנגע מדינה: "זו תופעה בזויה וחמורה ביותר. מבחינתנו תקיפת קשישים מקבילה בחומרתה לרצח. זה רצח של הנפש שכואב הרבה יותר. הנחיתי כי בכל אירוע של תקיפות קשישים שיש בו חשודים אין שיקול דעת לקצין המטפל. האירוע אינו נגמר ברמה של תחנת המרחב אלא רק ברמת מפקד המחוז בכל מה שקשור לשיחרור חשודים בלי למצות עימם את כל התהליכים המשפטיים. בנוסף, סיכמתי עם פרקליטות מחוז דרום שכל תיק של אלימות קשישים שיש בו ראיות לא יגמר בעיסקת טיעון. ראוי גם שהענישה תהיה מחמירה".

רצח גדי ויכמן: אירוע מכונן. ניצב יורם הלוי (צילום: משטרת ישראל)
רצח גדי ויכמן: אירוע מכונן. ניצב יורם הלוי (צילום: משטרת ישראל)

מפקד המחוז התייחס להיערכות לקראת חופשת הקיץ והזכיר את האירוע הטראגי בו נרצח גדי ויכמן: "מדובר באירוע מכונן למשטרה. אנחנו לא מסתתרים מאחורי הטעויות שעשינו ומודים בהן אולם תיחקרנו את עצמנו והפקנו המון לקחים. אנחנו בסיומן של היערכויות המחוזיות ומבחינתי הקיץ כבר מתחיל בימים אלה. מיפינו מוקדים וביחד עם עוד מספר גופים נטפל טוב יותר באירועים אלה".

בנושא שתיית אלכוהול של בני נוער אמר: "התופעה מדאיגה ומהווה קטליזטור מכריע לאלימות ובריונות. .השנה נאכוף חזק יותר את חוק אי מכירת אלכוהול לקטינים באמצעות סוכנים קטינים, שפיכת אלכוהול ותצפיות על פיצוציות ובתי עסק".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן