Skip to content

אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של כ-40 מיליון דולר

תספק למדינה באפריקה מערכת מסוג Wise Intelligence Technology (WiTTM) . WiTTM הוא פתרון ייחודי לניתוח מודיעין והגנת סייבר, שתומך בכל שלב של תהליכי המודיעין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות זכתה בחוזה לאספקת מערכת מסוג Wise Intelligence Technology) WiTTM) למדינה באפריקה, בהיקף של כ-40 מיליון דולר. המערכת, המשמשת לניתוח מידע מודיעיני והגנת סייבר, תסופק בתוך שנתיים.

מודיעין חכם ממאגרי מידע וסנסורים, גלויים וממחשבים
מודיעין חכם ממאגרי מידע וסנסורים, גלויים וממחשבים

ה- WiTTM הוא פתרון מתקדם, מקצה לקצה, התומך בכל שלב של תהליכי המודיעין, לרבות איסוף המידע ממספר מקורות, מאגרי מידע וסנסורים, עיבוד המידע, תמיכה באנשי המודיעין בתהליכי הניתוח וההערכה של המידע וכן בהפצת המידע המודיעיני אל הנמען המיועד.

מודיעין ממקורות גלויים וממחשבים

מערכת ה-WiTTM תשולב במגוון מקורות מידע, ביניהם הפתרון מתוצרת אלביט מערכות למודיעין ממקורות גלויים ( OSINT – Open Source Intelligence) וכן המערכות למעקב אחר מחשבים אישיים (PC Surveillance Systems – PSS) של אלביט מערכות, פתרון מתקדם לאיסוף חשאי של מידע מודיעיני.

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב, מסר: "אנו גאים בכך שנבחרנו לספק מערכת ייחודית זאת, שכבר מוכחת בשטח, מבצעית לחלוטין וניתנת להתאמה לצרכים המיוחדים של כל לקוח. אלביט מערכות היא מובילה עולמית בתחומי ניתוח מודיעין והגנת סייבר, עם פתרונות מוכחים המתאימים למדינות, לצבאות ולתשתיות קריטיות. אנו מקווים כי לקוחות נוספים יבחרו אף הם בפתרונות הייחודיים והמתקדמים שלנו כפתרון המועדף עליהם בתחומים אלה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן