Skip to content

יחימוביץ': "אם תוכרז מלחמה סביב זכות השביתה – תהיה מלחמה!"

"על כל העלאת תמלוגים מגוחכים של כי"ל מקימים ועדה שמסיקה מסקנות כעבור שנתיים. בעובדים פוגעים בלי למנות שום ועדה, בכל כלי נשק אפשרי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אם מוכרזת מלחמה סביב נושא זכות השביתה – תהיה מלחמה". כך אומרת יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ' בישיבת סיעת העבודה היום.

יחימוביץ' התייחסה לכוונות הממשלה להגביל את זכות השביתה ואמרה: "אם הממשלה הזו כל כך דמוקרטית, והדמוקרטיה היא נר לרגליה, מה קרה לזכות יסוד חשובה זאת, שרבים בעולם נלחמו עליה בשם הדמוקרטיה והקיזו את דמם והיא מעוגנת באמנות בינלאומיות – זכות השביתה וחופש ההתארגנות?

"רטוריקה מתלהמת וכוונות לא דמוקרטיות". שלי יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)
"רטוריקה מתלהמת וכוונות לא דמוקרטיות". שלי יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)

"אנחנו רואים עכשיו רטוריקה מתלהמת, כוונות לא דמוקרטיות להגביל אותה", אמרה יחימוביץ'. "מדובר בכלי היחיד שיש לעובדים כשבאים לפגוע בהם באופן חד צדדי, כדי לא להיות קרבן פסיבי לגזירות, בייחוד עכשיו, כשרואים את הגזירות המתוכננות על מעמד הביניים. על כל העלאת תמלוגים מגוחכים של כי"ל מקימים ועדה שמסיקה מסקנות כעבור שנתיים. בעובדים פוגעים בלי למנות שום ועדה, בכל כלי נשק אפשרי. אני לא יודעת אם זה ספין או כוונה אמיתית, להעלות את מספר העובדים הדרוש להתארגנות – אבל זה מרושע, כיוון שבכל מקרה עובדים במקומות הקטנים חוששים להתאגד. במי רוצים לפגוע? הרי זה מעמד הביניים העמל".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן